platen in elkaar laten overlopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geregeld zet ik mp3tjes op een audio cd. Zo krijg ik dan bijvoorbeeld 15 platen erop. Maar ik wil dat die platen in elkaar overlopen (soort cross-fade). Nu heeft mijn cd-brander-programma wel zo'n functie, maar die bakt er helemaal nix van. Hoe kan ik nu audio-tracks (zelfbesturend) in elkaar laten overlopen??????

Verwijderd

nero kan dat, voor de rest weet ik niet

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Er zijn crossfade plugins voor winamp. Je kan dan die plugin aanzetten, en tegelijkertijd de diskwrite plugin.

Jag

• DarkTide
  • Niet online
ja, adaptec kan dat ook, maar die doen dat automatisch met als gevolg dat platen niet lekker (lees: k*t) in elkaar overlopen... Is er niet iets anders? Anders moet ik me maar een mengpaneel gaan kopen...

• DarkTide
  • Niet online
SqrSoft ACF Disc Writer:
Author's Comment:
A fast & intelligent crossfading disc writer, now you can burn your own mixed CDs with professional quality!
Reviewer's Comment:
crossfading disc writer / mixer

Deze heb ik gedownload van [url="http:///www.winamp.com"]http:///www.winamp.com[/url] ... ik ga em es ff proberen... ik houd jullie op de hoogte! O ja nog bedankt!

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
www.mixmeister.com Een ideaal programma met auto mixing en auto beatmixing enz....

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb dat Mixmeister eens aan de tand gevoeld, maar het kan toch echt niet tegen "mijn handje" op, qua platen. Sterker nog, het sucked aan alle kanten. Mixmeister past niet automatisch de snelheden op elkaar aan, en als je dat handmatig wel doet, dan loopt het nog van geen ene meter op elkaar over, dubbele bassen naast elkaar troef, :(:(. Je kan nog beter met Cooledit gaan knoeien...

Dan is het beter om een fade-out/fade-in constructie te gebruiken (wat Mixmeiser overigens ook ondersteunt). Daar zijn genoeg plugins voor winamp voor te vinden.

• DarkTide
  • Niet online
ik heb die van winamp geprobeerd: gaat wel... denk dat een mengpaneel toch het beste is...

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
je moet gewoon even pielen en kloten met mixmeister maar daarna kan je echt vette mixen maken

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Pagina: 1