Toon posts:

muis op de ps/2 poort flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

om ff weer wat oude koeien uit de sloot te halen:

ik heb hier een laptop staan met een ps/2 poort met daarin een muis(leuk he :P)

nou was het zo dat als je een tijdje bezig was je de muis maar een halve millimeter hoefde te verschuiven, of hij was al 10 keer het bureaublad om. alle kanten op, en hij klikte op alles wat hij onderweg tegenkwam.

nu is het nog wat erger geworden:
als je de pc opstarte met de muis erin flipt hij sowieso. als je hem er pas instopt als je net bent aangemeld (winxp pro) dan gaat het goed.

aan de muis zal het niet liggen; ik heb de muis vervangen door een Microsoft optische muis. met draad. maar geen verschil. Bij de eerste muis was hij rechtstreeks, bij de optische zit er een usb-ps/2 verloopje tussen.

heeft iemand een zinnige opmerking? antwoorden met blokjes kaas enzo hoef ik niet echt te horen want die heb ik in andere topics al gelezen ;)

alvast bedankt

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-02 19:36

Coldcat

HODL

Probeer eens wat drivers te installeren. Kijk maar op logitech zijn site. Die werken met alle muizen. (alle standaard gevallen)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb je je toetsenbord en je muis niet per ongeluk omgewisseld

(spreekt uit ervaring)

Iperf

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
mja de laatste keer dat ik had dat zat de stekker er half in, en na wat aandrukken deed ie het weer

trouwens heb ik ook wel gehoord van mensen die hun stekkertje er ook half in hadden, en daarmee hun ps2 poort opgeblazen hebben (let er dus ff op)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Ik heb ook dergelijke erg vreemde muisbewegingen gehad op een PC op mijn stage aan het begin van dit jaar. Het was redelijk hardnekkig en was maar niet maar zo weer weg te krijgen.
Het vreemd is dat de zelfde muis het normaal doet op mijn eigen computer op exact de zelfde aansluitwijze.

Verwijderd

Topicstarter
Drivers enz kan het niet aan liggen, we hebben de orginele drivers er bij etc.

en hij deed het bij 2 verschillende windows versies.

het verhaal van JeroenM_tbs komt me heeeeel bekend voor, alleen heb je ook een oplossing voor mij?

Het verhaal over die poort die je opblaast lijkt me vrij onwaarscheinlijk, maar misschien is dat het wel, maar ik ga daar niet van uit.

alvast bedankt voor de posts tot zover.

zijn er nog meer mensen die goeie oplossingen hebben?
Pagina: 1