Toon posts:

[QuarkXPress] Textborders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik met QuarkXPress (6.1) een stukje tekst een omlijning geven? Kan dit uberhaupt wel?

• wsiev
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:02
Je kan in xpress wel de tekstkaderrand "zichtbaar" maken als dat is wat je bedoelt.

Heb het hier thuis er niet op staan, dus ik weet zo niet waar het zit, maar het kan wel

Verwijderd

Topicstarter
wsiev2 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:04:
Je kan in xpress wel de tekstkaderrand "zichtbaar" maken als dat is wat je bedoelt.

Heb het hier thuis er niet op staan, dus ik weet zo niet waar het zit, maar het kan wel
Ja dan laat je alleen de rand zien en de inhoud niet. Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil gewoon een border kunnen instellen van zoveel px en die kleur. Beetje vreemd dat dit niet kan.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Je kan tekst naar kader doen, worden het een soort van letter contouren. Of je kan ook indesign gebruiken :P.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Da's niet zo vreemd, want een illustratieve handeling, geen dtp. Daar is het pakket in beginsel niet voor ontwikkeld. Alles wat je wilt kun je maken, maar je hebt er naast Quark een aantal andere pakketten voor nodig (Illustrator/Freehand/Photoshop/etc.) of je gaat over op Indesign, inderdaad...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Topicstarter
Freddy_Fish schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:14:
Je kan tekst naar kader doen, worden het een soort van letter contouren. Of je kan ook indesign gebruiken :P.
Dat text naar kader werkt opzich wel ok, alleen jammer dat je dan weer niet kan instellen of de border van het kader er binnen of buiten komt.
Pagina: 1