Cookie stat.onestat.com

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Hallo, ik wou even vragen of iemand wist wat voor cookie die stat.onestat.com is want als ik mijn internet explorer open dan vangt mijn adwatch (versie 1.05 SE) die om de zoveel minuten op en dan wordt hij dus ook geblocked. Alleen ik heb dit al vanaf een kale install van windows xp, adwatch geeft dan ook aan tracking cookie blocked. Helaas kan adaware en hitman pro niks vinden. Ook norton system works 2005 (met norton antivirus 2005) levert niks op.

Ik vind dit vreemd want blijkbaar weet adwatch dat het op mijn pc staat maar adaware kan niks vinden. Komt dit omdat dit een cookie is van een programma wat op mijn pc staat of is dit echt hardnekkige spyware?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dit ook als je begint op about:blank; en dus niet op Internet suft?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...at+cookie&btnG=Zoeken&lr=

Je kan natuurlijk ook gewoon even al je cookies verwijderen. Mocht het zo zijn dat hij dan na een scan nog steeds wordt gevonden dan wordt hij dus blijkbaar door een proces eropgezet of zoiets. Cookies zijn iig alleen cookies en dus geen registry-values of zoiets.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 19:06 ]

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:00:
http://www.google.nl/sear...at+cookie&btnG=Zoeken&lr=

Je kan natuurlijk ook gewoon even al je cookies verwijderen. Mocht het zo zijn dat hij dan na een scan nog steeds wordt gevonden dan wordt hij dus blijkbaar door een proces eropgezet of zoiets. Cookies zijn iig alleen cookies en dus geen registry-values of zoiets.
Thanx dan ga ik maar eens pestpatrol gebruiken

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Helaas heeft pestpatrol 4 niks uitgemaakt en versie 5 krijg ik niet geinstalleerd omdat hij begint te zeuren over een key (die ik ook nie kan vinden).

Heeft iemand anders een idee hoe ik deze tracking cookie van mijn pc af kan krijgen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

WiXX schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:50:
Helaas heeft pestpatrol 4 niks uitgemaakt en versie 5 krijg ik niet geinstalleerd omdat hij begint te zeuren over een key (die ik ook nie kan vinden).

Heeft iemand anders een idee hoe ik deze tracking cookie van mijn pc af kan krijgen?
Het is een cookie Je weet toch wel hoe je je browser zo ver kan krijgen om alle cookies te trashen? Er zijn echt enorm veel programma's die dit eventueel voor je kunnen automatiseren; maar dat lijkt mij nogal overkill?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ja dat heb ik al geprobeerd maar op de een of andere manier blijft de stat.onestat cookie terugkomen.

Verwijderd

WiXX schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:15:
Ja dat heb ik al geprobeerd maar op de een of andere manier blijft de stat.onestat cookie terugkomen.
Zie je hem meteen terugkomen of na opnieuw opstarten of na een paar dagen? Als je hem niet meteen ziet terugkomen dan cookie verwijderen, spyware checken en pc meteen opnieuw opstarten.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Hij is meteen weer terug, echt na 1 minuut ofzo.

Heb nu pest patrol 5 op me pc, hitman pro, adaware 1.05 en norton antivirus 2005 allemaal compleet geupdate maar die stat.onestat cookie wil maar niet weg. Vind het enorm vreemd en vraag me af waar die cookie zich verstopt.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
WiXX schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:52:
Hij is meteen weer terug, echt na 1 minuut ofzo.

Heb nu pest patrol 5 op me pc, hitman pro, adaware 1.05 en norton antivirus 2005 allemaal compleet geupdate maar die stat.onestat cookie wil maar niet weg. Vind het enorm vreemd en vraag me af waar die cookie zich verstopt.
Vind ik niet zo gek dat hij meteen weer terugkomt. Kennelijk bezoek jij een website die statistiek tags bevat. Onestat is namelijk een bedrijf wat statistieken verzorgt. Het is volstrekt legitieme cookie, dus echt raar is het niet dat alle spyware removers het niet verwijderen.

Enige wat je kan doen is instellen dat de browser geen cookies accepteerd, dan zal je hem niet meer aantreffen

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
cardinal808 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:00:
[...]

Vind ik niet zo gek dat hij meteen weer terugkomt. Kennelijk bezoek jij een website die statistiek tags bevat. Onestat is namelijk een bedrijf wat statistieken verzorgt. Het is volstrekt legitieme cookie, dus echt raar is het niet dat alle spyware removers het niet verwijderen.

Enige wat je kan doen is instellen dat de browser geen cookies accepteerd, dan zal je hem niet meer aantreffen
Ah oke dan vind ik het al minder erg, waarschijnlijk zit hij dus op legitieme sites. Thanx voor de info.

Edit: ff gekeken op de onestat.com site en had meteen 2 cookies hangen

[ Voor 6% gewijzigd door WiXX op 12-01-2005 21:52 ]

Pagina: 1