ik zit met een probleem ik weet niet welk type merk of wat voor mobo het is als ik opstart staat er gateway en iets van cyrus bios helaas kan ik niet doorsterten of in de bios komen vanwage een wachtwoord jumper reset of de baterij eraf helpt niet hoe kom ik dan ooit nog in me bios als ik de inlog niet meer weet
Heb je de spanning wel van het mobo afgehaald en ongeveer 30sec gewacht voordat je de batterij er weer in had gedaan?
Wat voor type Gateway PC is het? Meestal zit er een OEM bord in dat soort PC's, dus staat er meestal ook geen merk of type op het moederbord.
Wat voor type Gateway PC is het? Meestal zit er een OEM bord in dat soort PC's, dus staat er meestal ook geen merk of type op het moederbord.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Een Cyrus BIOS 
Cyrus de Grote was koning (shah) van Perzie van 580-529vChr, en hoewel hij beschouwd wordt als de grondlegger van de mensenrechten, heeft hij voorzover bekend niets maar dan ook niets met BIOSsen te maken...
Hier een pic:

Verder on-topic:
GoT Huisregels - je bent er wel vaker op gewezen, maar doe er nou eens wat aan, met zo weinig en zulk slordige/onduidelijke informatie in je posts kunnen we werkelijk helemaal niets voor je doen
Cyrus de Grote was koning (shah) van Perzie van 580-529vChr, en hoewel hij beschouwd wordt als de grondlegger van de mensenrechten, heeft hij voorzover bekend niets maar dan ook niets met BIOSsen te maken...
Hier een pic:

Verder on-topic:
GoT Huisregels - je bent er wel vaker op gewezen, maar doe er nou eens wat aan, met zo weinig en zulk slordige/onduidelijke informatie in je posts kunnen we werkelijk helemaal niets voor je doen
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()