Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke mp3 speler moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik zit met het volgende probleem. Ik wil een mp3 speler kopen maar weet dus niet welke. Weten jullie toevallig waar een goede vergelijkingstest staat? Ik zat zelf aan de iRiver IFP 995 of de 999 te denken alleen begint deze bij € 256. Aan de ene kant hoef ik geen mp3 speler die heel veel opslag heeft zoals 4gb (ipod mini) of 20gb. 1 gb is eigenlijk wel voldoende.

Als jullie toevallig ergens een artikel hebben waar verschillende mp3 spelers worden getest hoor ik graag van jullie. Heb zelf natuurlijk ook al www.kieskeurig.nl gekeken.

Alvast bedankt,

GreetZ wapp1e

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je al reviews gezocht met Google?

Of de search hier op GoT

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 05-01-2005 19:16 ]

Verwijderd

De Sony NW-E95 (512MB) of de Sony NW-E99 (1GB) ?

Verschillende flash-spelers van Creative/Iriver?

Loop de Mediamarkt in (al er één in de buurt is) en vraag naar advies.

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

nou, loop dus maar niet zomaar een winkel binnen om naar advies te vragen, want de meeste medewerkers daar hebben er maar weinig verstand van en vertellen jou ook maar wat ze toevallig weer van een ander hebben gehoord enz.
Zoek het hier bij gadget talk uit, en bij verschillende review sites. Bedenk wat je zelf zoekt en kies vervolgens voor de beste prijs/kwaliteit player in jouw categorie.

Maar ik denk niet dat het een goed idee is om hier gewoon de vraag te stellen: welke kan ik het beste kopen?

En zo is het!

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:22:

Loop de Mediamarkt in (al er één in de buurt is) en vraag naar advies.
Ik moest even reageren: Advies bij de mediamarkt? Zo hard heb ik nog niet gelachen vandaag!!

Maar ga verder met de discussie

Canon Digital Ixus V3

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De keuze voor een mp3speler is heel persoonlijk. Ik raad je aan om hier wat topics op te zoeken met gebruikerservaringen en specificaties. Daar kan je genoeg informatie uit halen en dan je keuze zelf maken. In een topic als dit zal toch iedereen zijn persoonlijke voorkeur posten, en die hoeft niet overeen te komen met jouw voorkeur, eisen en wensen. Dus daar heb je niet zoveel aan. Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.