Toon posts:

Windows activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik zit weer eens met een probleem. Ik heb er lekker voor zitten googlen en gotten maar nix. 1 link heb ik maar hier heb ik nix dat is de volgende link:
http://support.microsoft.com/?kbld=834647

Het probleem:

Na een fijne WinXP install goed te werken (met en zonder crack) SP2 erop gezet. Nu komt het probleem. WinXP heeft de nare eigenschap om te activeren. Het activeren wordt dus weer gereset indien van een crack, afijn een nieuwe oem versie gekocht met een nieuwe code, code ingetypt en activeren. Het activeren is gelukt maar ik moet het nu elke keer doen als ik de comp aanzet. Dat is niet zo fijn. Ik weet niet hoe ik het probleem moet oplossen, iemand?

(Voor de overige computers waren de codes dubbel gebruikt dus zodoende, hier is overigens ook een nieuwe code voor besteld. (of gebeld.))

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:40:
Het activeren is gelukt maar ik moet het nu elke keer doen als ik de comp aanzet. Dat is niet zo fijn.
Klinkt mij in de oren alsof die crack nog steeds actief is ofzo. Een complete herinstall lijkt me het "veiligst" (en nee, ik roep niet graag "her-install", meestal is dat mijn laatste optie. Maar in dit geval denk ik dat je gewoon zéker wil weten dat je hele OS Crack-vrij is...).

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 05-01-2005 17:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem is dus ook bij computers die geen crack hebben. :s

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 19:00

MBV

waarom bel/mail/... je Microsoft niet over dit probleem? Zij zijn tenslotte degenen die dit hebben verzonnen...

denk dat microsoft heeft 'gezien' dat op jouw IP gerommeld is, en dus niet echt wil activeren ofzo. Je kan proberen telefonisch te activeren, als hij geweigerd wordt krijg je een medewerker aan de lijn die iets kan resetten.

[ Voor 51% gewijzigd door MBV op 05-01-2005 17:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus mijn laatste optie, wou eerst kijken of er hier meer zijn die hetzelfde hebben.

Telefonisch is ook al gedaan, maar heb nog geen werknemer aan de foon gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 17:48 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Je zult inderdaad gewoon moeten bellen, of een goeie voorgecrackte versie gebruiken ;)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 15:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Problemen met illegale software dan wel cracks... Hier vind je alle antwoorden

An Explanation of l33t Speak

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Met specifieke problemen ove het activeren van Windows kan niemand anders je helpen dan Microsoft zelf :)

Dit topic gaat dus dicht. Overigens zou het leuk zijn als je in de toekomst een topic titel kiest die wel voldoet aan de Windows Operating Systems Policy :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.