Een vriendin van mij heeft een hele oude Toshiba laptop (voor specs zie onderaan bericht) waar ze graag het internet mee op wil, aangezien dat nu mogelijk is bij haar in de flat. Ze heeft dus een Sitecom pcmcia netwerkkaart gekocht en die door mij laten installeren.... Maar helaas lukt dat dus niet.
Ik krijg Windows 98 namelijk met geen mogelijkheid zover dat hij de kaart herkend. Volgens de helpdesk van de Paradigit (waar de kaart vandaan komt) komt dat omdat de pcmcia slot waarschijnlijk 16bit is ipv 32bit. Ik via google wel de specificaties gevonden ( zie hier ) maar kan deze info nergens vinden.
Mijn vraag is dus of iemand weet of het een 16 of 32 bits slot is en of dat het probleem kan zijn?
Specs:
Toshiba Satilite Pro 440 CDX
Proc: P1 133 MMX
Supports: (2) Type II or (1) Type III PC cards; ZV and CardBus ready
Windows 98
Ik krijg Windows 98 namelijk met geen mogelijkheid zover dat hij de kaart herkend. Volgens de helpdesk van de Paradigit (waar de kaart vandaan komt) komt dat omdat de pcmcia slot waarschijnlijk 16bit is ipv 32bit. Ik via google wel de specificaties gevonden ( zie hier ) maar kan deze info nergens vinden.
Mijn vraag is dus of iemand weet of het een 16 of 32 bits slot is en of dat het probleem kan zijn?
Specs:
Toshiba Satilite Pro 440 CDX
Proc: P1 133 MMX
Supports: (2) Type II or (1) Type III PC cards; ZV and CardBus ready
Windows 98