Toon posts:

Auto Gordian Knot alternatief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
First of all: ik hoop dat dit in het goede board staat, dit is nogal een twijfelstuk.

Ik heb in het verleden nogal eens met Auto Gordian Knot gewerkt, om een originele DVD te backuppen. Alleen al zo'n half jaar niet meer, in die tijd is het nogal weg geraakt (downloadmap die op rotte disk stond weg, verder niks). Alleen nu heb ik het dat een van m'n DVD's een beetje rot is, zeg maar: vanaf 25 minuten leest m'n speler niks meer.

M'n PC leest hem nog wél, hoewel hij d'r wat meer voor moet werken (mag ook wel, het apparaat is een stuk slimmer). Ik dacht: gelukkig, ik kan hem nog backuppen. Ik wou dus de nieuwste versie van Auto Gordian Knot downloaden, alleen: die gozer heeft z'n ziel verkocht. Er zit spyware in. Hoewel het een kwestie is van DLL-etje wissen, en het alleen IE-gebruikers beinvloed (mij dus niet), vind ik het achterbaks, en doneer ik dus ook niets meer. Zo'n target haalt hij dus niet meer wat mij betreft.

Ik wil die software dus ook niet op m'n PC, en daar zit ik dan... Rotte DVD, ik wil hem repair-burnen, alleen m'n tooltje moet ik niet meer. Dus zoek ik naar een alternatief, alleen ik kan niet echt iets vinden.

Weet iemand iets? Iets makkelijks? Auto Gordian Knot style?

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
dual layer branden, heb je ook geen kwaliteitsverlies.

Leuke pc heb jij, lijkt op mijn wensenlijstje.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

der is niks mis met autogk (klok klepel?).
vorige versies van autogk hadden al die targetresponse bla in de installer.

en sinds wanneer kun je met autogk een cd/dvd branden?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• makreel
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
pipodeclown heeft natuurlijk gelijk,

je kan ook na de dvddecrypter stap de vob files over 2 dvd'tjes spreiden

Verwijderd

Topicstarter
Niks mis mee???

meuktracker: Auto Gordian Knot 1.85 beta

Ook op de website van AutoGK, is dat de nieuwste versie. Zoek op het forum daar ook maar eens naar spyware, die dude heeft z'n ziel verkocht. Erg zonde, het was een leuk proggie, maar op DIE manier moet ik er níets meer van te maken hebben. Dat ik daar ooit een bijdrage aan geleverd heb.

Verder kan je wel de VOB files verdelen, maar AutoGK doet het nét wat mooier, en aangezien ik het single layer moet branden, kan ik het beter zo klein en beperkt mogelijk houden.

offtopic:
De raptors zijn straks 74G. Een van m'n 36-ers was kapot, eigen schuld zou kunnen, ik bouw nogal veel d'r aan, krijg IIG van WD, omdat het al 2mnd duurt, 74-ers terug.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 19:14 ]