[layout] Advertentie verknoeit layout bij FF1.0

Pagina: 1
Acties:

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Topicstarter
Hoi,

Als ik iets naar onder scroll op de frontpage, en kijk bij de laatste DPC-hitparades, dan gaat het stippellijntje onder de nieuwsberichten door de laatste 2 links (D20L & Folding@Home). Dit merk ik alleen bij Firefox 1.0 op Windows XP Service Pack 2. Onder Internet Explorer heb ik dit probleem niet. Een refresh, hard refresh en cache legen werkt allemaal niet.

Screenshot: Afbeeldingslocatie: http://img126.exs.cx/img126/1088/layoutbug6gh.png

edit:
De advertentie van AMD aan de rechterkant naast het nieuws zorgt ervoor dat dit een stukje naar onderschuift, waardoor het door het stippellijntje komt. :)

[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 05-01-2005 17:12 ]

Signature

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit zal wel komen doordat het blokje 'Tweakers voor Azië' ook in die kolom staat en er daardoor wat weinig ruimte is om alles op de juiste manier te laten zien. Wat er aan gedaan kan worden? Geen idee, er is namelijk al wat gesneden in die kolom om ervoor te zorgen dat een en ander niet helemaal het beeld uitwandelt :P .

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vreemd, hier ook met FF 1.0 en XP met SP2, geen enkel probleem met de weergave..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi