Ik krijg binnenkort eindelijk m'n iBook binnen. Ik heb al een workstation op mijn bureau staan, en dit is een PC. Ik zou graag m'n USB toetsenbord + USB muis die in het toetsenbord zit zowel op m'n PC als m'n iBook willen gebruiken. Ik weet dat PC toetsenborden met USB ook goed werken onder MacOS X, maar het geval is dat ik graag een ander USB toetsenbord wil kopen, met USB hub dus zodat ik 1 kabel kan ompluggen om te wisselen tussen PC en iBook. Nu vind ik het toetsenbord van Apple opzich wel mooi, en ben ik ook wel te spreken over de toetsenbord indeling, maar nu vraag ik mij af of de compatibiliteit ook de andere kant op werkt...
M.a.w.: Is er toevallig iemand met een PC en Mac die ervaring heeft met een Apple USB toetsenbord aan een PC? Werkt dit, en zo ja, werken de volume en mute knoppen ook? Ik heb zelf geen PC die ik ff mee zou kunnen slepen naar een Mac winkel om het uit te testen, dus daarom vraag ik het hier maar ff...
M.a.w.: Is er toevallig iemand met een PC en Mac die ervaring heeft met een Apple USB toetsenbord aan een PC? Werkt dit, en zo ja, werken de volume en mute knoppen ook? Ik heb zelf geen PC die ik ff mee zou kunnen slepen naar een Mac winkel om het uit te testen, dus daarom vraag ik het hier maar ff...
Hier stond achterhaalde informatie…