Toon posts:

Nieuw Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi ! heb de FAQ's en relevante links al doorgenomen _/-\o_ toppie...toch heb ik een vraag die ik graag hier wil plaatsen.

Ben een nieuw systeem aan het bouwen. Moederbord is een ASUS P5AD2-E Premium; Processor PIV 3,2 GHz; Memory Corsair TwinX Pro 1 Gb Dual.

Ben nu druk zoekende naar een videokaart, welke PCI-Express moet worden. Ik ben een gemiddelde gamer (Doom3 etc), echter stel wel hoge kwaliteit en snelheid als eis. wil ook wat gaan ondernemen qua overklokken. Mijn monitor is een HP L1925 19"-TFT met een refreshrate van 25 m/s.

Zoals ik al zei heb al veel gelezen via internet en de bladen; echter ik weet nog niet goed waar ik goed aan zal doen.. Kunnen jullie als diehards ;) mij wellicht een beetje op weg helpen?

Vriendelijk bedankt!
Eric

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:41 ]

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Welke kaarten heb je zelf al gevonden?

Zoveel pci-express kaarten zijn er nu ook nog weer niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Swa-baldie op 05-01-2005 15:44 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Budget?
Voorkeur voor een merk?
Waar wil je 'm kopen?
Xtra features?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te dubben tussen ASUS of Club3D, de Radeon X700 Pro 256 Mb vind ik intressant; echter ik heb begrepen dat er nog een X850 tussendoor gaat komen?

;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Wat heb je zoal gelezen, wat zijn je eisen, wat is de selectie van kaarten waar je tussen twijfelt? Op deze manier heeft dit topic niet veel zin, een beetje Tweaker kan zelf een kaart uitzoeken. Mocht je denken dat jouw 'welke kaart moet ik kopen' vraag toch wel de moeite waard is (wat zomaar zou kunnen :)) maak dan even een nieuw topic waarbij je duidelijk uitlegt waarom je twijfelt en wat je van een kaart wilt (zoals ook in de post van Ramzzz staat) :)

Dit topic is gesloten.