Vandaag kwam ik dit toestel tegen:
Het bied dus zowat de mogelijkheden van een hedendaagse dvd player (divx, xvic, mp3, jpeg,...) maar het grote verschil is, dat deze aangeleverd worden door een (zelf in te bouwen) harde schijf (naar wens dus).
Om gegevens op de zetten werkt het toestel net als een usb 2.0 externe harde schijf.
Nu de vraag:
- iemand die zo'n toestel heeft of van plan is er één te kopen?
- bestaan er ook alternatieven met gelijkaardige mogelijkheden (ik dacht wel eens een dvd/divx player tegen gekomen te zijn waarop je middels usb 2.0 wèl een externe disk kon op aansluiten). Volgens de quote zou die alvast niet bestaan.
Alvast bedankt
Verder speelt het ding dvd's vanaf de hd af alsof het een echte dvd speler was (inclusief, menu's, extra's, ondertitels).The world's first dedicated HDD based MP4 mobile multimedia player and perfect solution for personal mobile storage device. Just store a lot of your favorite digital music and video files downloaded from the Internet onto HDD disk via USB 2.0 connection and then have a great time anyplace and anytime in your living room or car via home entertainment system connected to TV or projector!! (no PC required) Of course, you can enjoy watching photos taken by your digital camera.
It offers the best MP4 Video playback quality and compatibility as well as subtitle file support. The bundling remote controller supports to choose favorite contents control "playback", "stop", "forward", "reverse" and etc.
Het bied dus zowat de mogelijkheden van een hedendaagse dvd player (divx, xvic, mp3, jpeg,...) maar het grote verschil is, dat deze aangeleverd worden door een (zelf in te bouwen) harde schijf (naar wens dus).
Om gegevens op de zetten werkt het toestel net als een usb 2.0 externe harde schijf.
Nu de vraag:
- iemand die zo'n toestel heeft of van plan is er één te kopen?
- bestaan er ook alternatieven met gelijkaardige mogelijkheden (ik dacht wel eens een dvd/divx player tegen gekomen te zijn waarop je middels usb 2.0 wèl een externe disk kon op aansluiten). Volgens de quote zou die alvast niet bestaan.
Alvast bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door Tom_G op 05-01-2005 15:30 ]