Toon posts:

[OE] - Groepering van documenten en e-mails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft het volgende probleem:

In Outlook, Word en Excel worden documenten en e-mails met hetzelfde onderwerp gegroepeerd. Er komt dan zo'n + voor te staan, zodat je bv. in Outlook de complete discussie kan bekijken.

Ik heb alles al geprobeerd, maar kon niets vinden. Weet iemand hoe hij dit weer uit kan zetten?

Bedankt alvast!

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 07:25
1. Beetje magere topic start zo zonder te vermelden welke versie van Office er gebruikt wordt, en zonder te vermelden wát je precies al geprobeerd hebt (en welke zoektermen je hebt gebruikt bij google/got search).

2. Mijn Word en Excel groeperen geen documenten. Hoe moet ik dat zien? Screenshot? Outlook kan dat inderdaad wel. Zit zelfs een mooie optie in Outlook om dat uit en aan te zetten...

Hint: In outlook kan je de weergave van het berichten groeperen. Onder andere op.... onderwerp!

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenG op 05-01-2005 15:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
JeroenG33 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:25:
1. Beetje magere topic start zo zonder te vermelden welke versie van Office er gebruikt wordt, en zonder te vermelden wát je precies al geprobeerd hebt (en welke zoektermen je hebt gebruikt bij google/got search).

2. Mijn Word en Excel groeperen geen documenten. Hoe moet ik dat zien? Screenshot? Outlook kan dat inderdaad wel. Zit zelfs een mooie optie in Outlook om dat uit en aan te zetten...

Hint: In outlook kan je de weergave van het berichten groeperen. Onder andere op.... onderwerp!
@1: Mijn excuses, het was inderdaad wat kort door de bocht. Ik heb hier gezocht op "berichten groeperen outlook", maar kon niets vinden helaas. Het blijkt nu dat er in Office niets aan de hand is, alleen in Outlook Express (sorry, vergeten te vermelden...).

@2: Screenshot: http://www.reizenvergelijker.nl/images/naamloos.JPG

Die plusjes, dat is het probleem.

@Hint: Ik heb alle opties in Outlook Express bekeken, maar kon dit niet terugvinden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ten eerste - Outlook is een héél ander programma dan Outlook Express, probeer deze twee dan ook aub niet door elkaar te halen, dat gaat alleen maar voor verwarring zorgen namelijk :)

Verder hoort je topic niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:06:
Ten eerste - Outlook is een héél ander programma dan Outlook Express, probeer deze twee dan ook aub niet door elkaar te halen, dat gaat alleen maar voor verwarring zorgen namelijk :)

Verder hoort je topic niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Nogmaals mijn excuses voor de overlast. Ik ben zelf ook moderator op een forum, dus ik weet wel hoe irritant het is als mensen zomaar wat posten zonder zelf iets uit te zoeken of onder het verkeerde subforum :)

Bedankt voor het verplaatsen!

Maar het gaat er dus om dat berichten in Outlook EXPRESS :> worden gegroepeerd op discussie. Ik dacht ook dat dat niet moeilijk te vinden zou zijn, maar ik heb alle opties bekeken en niets kunnen vinden. Wie o wie weet waar ik dat weer uit kan zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 16:12 ]

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 07:25
Alsnog een antwoord dan:
Beeld>Huidige Weergave>Berichten groeperen per conversatie

Uit de Outlook Express help (index>groeperen):
Berichten en hun antwoorden groeperen

Als er veel mensen deelnemen aan een e-mail- of nieuwsgroepconversatie, kan het moeilijk zijn om de antwoorden op een bepaald bericht te volgen. U kunt Outlook Express zo instellen dat antwoorden onder het oorspronkelijke bericht worden gegroepeerd. U kunt er vervolgens voor kiezen om alleen het oorspronkelijke bericht of het bericht en alle antwoorden weer te geven.

Open het Postvak IN of een nieuwsgroep, wijs de optie Huidige weergave aan in het menu Beeld en klik op Berichten groeperen per conversatie.
Als u uitgevouwen conversaties wilt weergeven voor alle berichten, klikt u in het menu Extra op Opties en het tabblad Lezen en schakelt u het selectievakje Gegroepeerde berichten automatisch uitvouwen in.

Verwijderd

Topicstarter
JeroenG33 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:46:
Alsnog een antwoord dan:
Beeld>Huidige Weergave>Berichten groeperen per conversatie

Uit de Outlook Express help (index>groeperen):

[...]
Hardstikke bedankt! Ik had inderdaad nog niet bij de hulp gekeken.... Super dat je me toch wilde helpen!

Dit topic mag van mij ook wel weer dicht dan.
Pagina: 1