Toon posts:

SB Live! probleem ( help :( )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal..

Ik heb dit gepost omdat ik eigenlijk nog steeds geen oplossing heb kunnen vinden op de SB Live 5.1 ..

De probleem bij mij is dat ik alleen de WDM drivers zie in mijn apparaatbeheer ... Klopt dit of niet.. Want volgens mij moet daar echt SB Live! staan.. en dat heb ik dus niet... heeft er iemand toevallig een oplossing...

Ik heb

- De bios geupdate..
- PCI latency 128 gezet
- Alle drivers en software geprobeerd...

Maar het lukt niet de mediasource of de audiohq te installeren.... Want hij ziet gewoon geen SB Live! ..

Specs :

Win XP Pro
P4 1.6 256 cache
512 MB RAM
ATi Radeon 9200SE

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Probeer eens een ander pci slot.
Dat wil soms ook nog wel eens een probleem oplossen.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:38
Leuk spul die SB`s, komt goed geluid uit, als je het zover krijgt te werken...

Ik heb ook veel probs gehad met mijn SB 5.1 live!

Met een clean install van XP lukte het wel

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Probeer eens een ander PCI slot. Spuit 11 8)7
Schakel eens de onboard Game/midi poort uit die wil ook nog wel eens roet in het eten gooien.
Heb je 'm toevallig onder een andere PCI kaart hangen die met geluid werkt (TVkaart of andere geluidskaart). Geen idee waarom maar bij mij ging hij ook moeilijk doen onder de tv kaart

[ Voor 5% gewijzigd door 68657469736d69 op 05-01-2005 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heloo

Ik heb de onboard sound en game port uitgeschakeld en de irq ook veranderd maar nog steeds het zelfde tramalant... Ik snap niet waarom hij alleen de WDM en Game Port vind.. De rest van de toei kan hij niet vinden..

en omdat hij het niet kan vinden kan ik ook geen 4.1 geluid instellen van dan kan ik me achterste speakers niet aanzetten..misschien hier een oplossing voor ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 16:56 ]