Ik heb een vraagje, ik heb gisteren een nieuwe install gedaan van Linux en wil daarop een Source Dedicated Server gaan draaien tbv CounterStrike Source.
Het gaat om het volgende systeem:
- P3 500
- 128mb RAM
- 40GB HDD
- GeForce 1
- SuSe 8.2
Ik heb de hldsupdatetool gerunt en die heeft een driekwart dag aangestaan bestandjes downloaden en die was op een gegeven moment klaar dus ik verder een server.cfg aangemaakt.
Nu krijg ik de volgende output als ik de server opstart met de regel:
./srcds_run -console -game cstrike -ip 192.168.0.4 -map de_dust -maxplayers 10
en dan kapt ie ermee geen output meer nix nada noppes.
Ook wanneer ik status intik krijg ik 0 reactie. Alleen als ik quit of exit inklop krijg ik de volgende output
Heeft iemand een id ? Google kan me helaas ook niet verder helpen tot dusver.
Het gaat om het volgende systeem:
- P3 500
- 128mb RAM
- 40GB HDD
- GeForce 1
- SuSe 8.2
Ik heb de hldsupdatetool gerunt en die heeft een driekwart dag aangestaan bestandjes downloaden en die was op een gegeven moment klaar dus ik verder een server.cfg aangemaakt.
Nu krijg ik de volgende output als ik de server opstart met de regel:
./srcds_run -console -game cstrike -ip 192.168.0.4 -map de_dust -maxplayers 10
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Auto detecting CPU Using default binary. Auto-restarting the server on crash Console initialized. RCON server bind failed (Cannot assign requested address) Network: IP 192.168.0.4, mode MP, dedicated Yes, ports 27015 SV / 27005 CL Attempted to create unknown entity type event_queue_saveload_proxy! Game .dll loaded for "Counter-Strike Source" |
en dan kapt ie ermee geen output meer nix nada noppes.
Ook wanneer ik status intik krijg ik 0 reactie. Alleen als ik quit of exit inklop krijg ik de volgende output
code:
1
2
3
4
5
| File /srcds_l/hl2/NavPlace.db was never closed File /srcds_l/hl2/NavPlace.db was never closed Memory leak: mempool blocks left in memory: 40 Memory leak: mempool blocks left in memory: 294 Wed Jan 5 13:59:40 CET 2005: Server Quit |
Heeft iemand een id ? Google kan me helaas ook niet verder helpen tot dusver.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya