Ik heb van een vriend een powermac 7100/80 gekregen met een digidesign protools 442 quad interface kaart.
(4 sporen harddiskrecorder). Hij heeft hem zonder problemen gebruikt, maar is overgestapt op pc. Het apparaat is werkend weggezet, en nu heb ik hem daar na 2 jaar van zolder gehaald.
Vervolgens thuis aangesloten, maar ik krijg nu een knipperend vraagteken in een diskette icoontje in beeld.
Als ik het goed begrijp betekent dit dat hij geen OS kan vinden.
Is de harddisk nu defect? Het is een volledig scsi model.
Er zit een externe scsi aansluiting op, moet ik hier een terminator opzetten?
/edit
ik denk dat de hd inderdaad defect is, ik heb nog een werkende scsi disk met dezelfde aansluiting, is het mogelijk om een os te regelen en dit hierop te installeren? dit is de enige mac die ik heb.
(4 sporen harddiskrecorder). Hij heeft hem zonder problemen gebruikt, maar is overgestapt op pc. Het apparaat is werkend weggezet, en nu heb ik hem daar na 2 jaar van zolder gehaald.
Vervolgens thuis aangesloten, maar ik krijg nu een knipperend vraagteken in een diskette icoontje in beeld.
Als ik het goed begrijp betekent dit dat hij geen OS kan vinden.
Is de harddisk nu defect? Het is een volledig scsi model.
Er zit een externe scsi aansluiting op, moet ik hier een terminator opzetten?
/edit
ik denk dat de hd inderdaad defect is, ik heb nog een werkende scsi disk met dezelfde aansluiting, is het mogelijk om een os te regelen en dit hierop te installeren? dit is de enige mac die ik heb.
[ Voor 18% gewijzigd door abrakadaver op 05-01-2005 15:22 ]
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS