Toon posts:

IM: maximum aantal contacten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een afstudeeronderzoek 8)7 naar het gebruik van IM door jongeren (1375 stuks). Uiteraard zijn er interessante gegevens boven water gekomen, maar ook een hoop rotzooi, vnl omdat de kinderen de vragen verkeerd hebben ingevuld. Hier mijn vraag. Ik heb de relevante topics doorlopen, maar na een ruim uur zoeken, plus nog ge-googled kan ik niet een helder antwoord krijgen:

hoeveel contacts kan je miximaal in je contactlijst hebben staan voor YAhoo messenger & MIRC en SKype?

Ik weet dat Yahoo je adresboek combineert met je contactlist, maar waar ligt de grens? Mirc beschikt over channels waar je zelf een soort maximum kunt aangeven, maar ook daar is niet te vinden waar de grens ligt. Skype idemdito, das sowieso meer voor voice-chat maar je kan daar ook IM-en.

MSN staat voorlopig op 150 (zonder expansion prog)
AIM staat op 200

Ik hoop dat iemand dit toevallig weet _/-\o_

edit: heb mn MSN-adres toegevoegd voor de interactiviteit!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 13:40 ]

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:13

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgens mij is irc ongelimiteerd (maar kan per kanaal ingesteld worden,Yahoo heb ik weinig ervaring mee.
wat ik wel weet van msn is dat nederland het enige land is waar de 150 een probleem is :P

trouwens in bv trillian heb je tot zover ik weet wel onbeperkt aantalcontacts,maar volgens mij zolang er niet meer dan 150 online komen (voor msn dan)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1