Ik zit met een dilemma,
Wat is het maximale dat ik uit een prosumer digitale camera kan halen?
Ik maak voornamelijk foto's van band optredens enz. Dit zijn dus zeker geen makkelijke omstandig heden om goede foto's te maken. Deze foto's maak ik met een Fuji s602,
Ik heb deze cam in middels ruim 1.5 jaar, en was toen zeker geen goedkoop ding. Daarom wil ik graag weten of dat de onderstaande gemaakte foto's zo ongeveer het uiterste is dat met deze cam onder deze omstandigheden te maken zijn.
( 1 )

( 2 , geschoten met multiexposure)

(foto's zijn van een band die een hazes avond hebben gespeeld)
Is er nog meer uit deze gigi cam te halen of zal ik dan toch moeten overstappen op een digitale spiegelrefex.
De beide foto's zijn op een Crop en Resize na onbewerkt.
Graag jullie mening over het bovenstaande.
Wat is het maximale dat ik uit een prosumer digitale camera kan halen?
Ik maak voornamelijk foto's van band optredens enz. Dit zijn dus zeker geen makkelijke omstandig heden om goede foto's te maken. Deze foto's maak ik met een Fuji s602,
Ik heb deze cam in middels ruim 1.5 jaar, en was toen zeker geen goedkoop ding. Daarom wil ik graag weten of dat de onderstaande gemaakte foto's zo ongeveer het uiterste is dat met deze cam onder deze omstandigheden te maken zijn.
( 1 )

( 2 , geschoten met multiexposure)

(foto's zijn van een band die een hazes avond hebben gespeeld)
Is er nog meer uit deze gigi cam te halen of zal ik dan toch moeten overstappen op een digitale spiegelrefex.
De beide foto's zijn op een Crop en Resize na onbewerkt.
Graag jullie mening over het bovenstaande.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 12:40 ]