Toon posts:

Fujitsu siemens monitor geeft een rare melding!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij iemand langs geweest om een fujitsu siemens monitor te maken maar het probleem is dat hij een rare melding geeft tijdens opstarten:

Mode not supported

H: 59,9Khz V: 75,0Hz

Technische specs monitor: LCD Monitor S5

Als ik een andere monitor aansluit heb ik wel gewoon beeld, dus ligt niet aan de hardware in pc.
Ik heb op meerdere manieren wel waargenomen dat hij gewoon signaal krijgt vanuit pc, als ik kabel van monitor los plug krijg ik melding no signal en als ik de pc uitschakel gaat de monitor gewoon in slaap stand.
Ik kan niet op de knopjes van de monitor drukken.

Hoop dat jullie een oplossing weten.

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-08 16:21

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

misschien kun je de refreshrate van je videokaart wat lager zetten? Het zou kunnen zijn dat deze monitor dat niet ondersteunt en die andere die je probeerde wel.

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20
De ingestelde resolutie en vernieuwingsfrequentie zijn te hoog voor dit beeldscherm. Probeer 't te veranderen in de 'veilige modus' of verander 't als je een ander scherm aan die PC hebt hangen...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is juist om in veilige modes te kunnen moet ik iets kunnen zien, maar ik kan al helemaal niks zien als ik pc heb opgestart.
Krijg evenlater die melding maar ik zie verder totaal niks.
En als ik probeer de frequentie te wijzigen met een andere monitor (bijvoorbeeld 60Hz) dan start hij spontaan opnieuw op en staat hij weer ingesteld op 75Hz. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb monitor op andere pc aangesloten, daar had ik wel beeld, dus monitor is niet kapot ofzow, heb hem ff terug gezet naar fabrieks instellingen, hoop dat die het ook weer op de pc doet waar die hoort.