Toon posts:

ISA 2000 server start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag herstart ik mijn server omdat ik het tijd vond om hem opnieuw op te starten. :)

- SBS2000
- Ouwe compaq bak

Echter werkt nu mijn ISA 2000 server niet meer.

Onder services zie ik ook dat de ISA server, maar alle daarbij horende services niet gestart zijn. Deze starten ook niet zonder dat ISA server is gestart.

Zodra ik in de evntlog kijk dan zie ik dit:

"error 2147943460" "The specified service does not exist as an installed service" isa server.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

http://www.microsoft.com/technet

al gecontroleerd of:

- hd vol
- IIS gestart
- proxy cache vol
- virus
- ...

Verwijderd

Topicstarter
Op technet heb ik al gezocht, dat MOET, staat in forum regels dus daar kun je wel vanuit gaan...

HD is niet vol 25GB vrij
IIS is gestart
na virusscan, geen virussen gevonden.
Proxy cache is ook niet vol

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

Op technet heb ik al gezocht, dat MOET, staat in forum regels dus daar kun je wel vanuit gaan...
dat komt omdat je in PN&S post waar het verwachte niveau hoger ligt dan andere subfora van GOT.

Misschien kun je gewoon even in je eventviewer kijken System & Application en dan bijbehorend EventID boven water halen. Jou error nummer is niet eens resolvable op google dus bestaat ook niet in Technet. Maar met zo'n EventID zou je op bv www.eventid.net of www.microsoft.com/technet kunnen zoeken en krijg je een beter resultaat denk ik.

[ Voor 26% gewijzigd door mutsje op 05-01-2005 14:44 ]

Verwijderd

Zie mutsje. Ik geloof niet dat je Policy - Professional Networking & Servers gelezen hebt - dit is in eerste instantie al geen vraag voor PNS. Daarnaast geef je veel te weinig informatie en krijg ik het idee dat je zelf weinig vooronderzoek gedaan hebt.

Dit topic is gesloten.