Ik heb de search gebruikt en nog kom ik er niet uit.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben het zat om stekkertjes om te prikken van mijn koptelefoon/speakers-setje en zoek een vervanging waarbij ik makkelijk kan switchen.
Budget: Zo goedkoop mogelijk!
Doelstelling is als volgt:
Ik heb de output van mijn onboard
geluidskaart en heb een andere output van mijn cd-speler/Ipod.
Ik heb twee "muziek-makers". Een Medion speakersetje wat bij onze nieuwe pc zat en vanwege het slanke design mooi naast me scherm passen en een koptelefoon. ( Sennheiser HD 497. Ook daar had ik een topic voor gemaakt
)
Dus ik heb twee outputs van PC en Ipod en twee Inputs van Speakersetje en koptelefoon.(als het kan nog een 3e voor mijn stereo )
Dit is dus wat ik wil maken:

Hoe is dit het makkelijkst/goedkoopst te maken?
Ik had zelf al wel bedacht dat de aarde-lijnen niet geschakeld hoefden te worden. (toch?)
Is het het slimst om een 5-tal 2 polige aan/uit schakelaartjes te kopen?
zodat:
1. output 1 aan/uit
2. output 2 aan/uit
3. Speakers aan/uit
4. Koptelefoon aan/uit
5. Stereo aan/uit
Of moet ik ipv die twee input schakelaars een 2 polige aan/uit/aan schakelaar nemen?
zodat:
1. output 1/2 (aan/uit/aan of aan/aan schakelaar)
2. Speakers aan/uit
3. Koptelefoon aan/uit
4. Stereo aan/uit
Of kan ik iets doen met IC'tjes met ingebouwde analoge schakelaartjes? Zo jah, hoe? Ik zal als nemen als de 4066 , 4016 ?
Bij voorbaat dank!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben het zat om stekkertjes om te prikken van mijn koptelefoon/speakers-setje en zoek een vervanging waarbij ik makkelijk kan switchen.
Budget: Zo goedkoop mogelijk!
Doelstelling is als volgt:
Ik heb de output van mijn onboard
Ik heb twee "muziek-makers". Een Medion speakersetje wat bij onze nieuwe pc zat en vanwege het slanke design mooi naast me scherm passen en een koptelefoon. ( Sennheiser HD 497. Ook daar had ik een topic voor gemaakt
Dus ik heb twee outputs van PC en Ipod en twee Inputs van Speakersetje en koptelefoon.(als het kan nog een 3e voor mijn stereo )
Dit is dus wat ik wil maken:
Hoe is dit het makkelijkst/goedkoopst te maken?
Ik had zelf al wel bedacht dat de aarde-lijnen niet geschakeld hoefden te worden. (toch?)
Is het het slimst om een 5-tal 2 polige aan/uit schakelaartjes te kopen?
zodat:
1. output 1 aan/uit
2. output 2 aan/uit
3. Speakers aan/uit
4. Koptelefoon aan/uit
5. Stereo aan/uit
Of moet ik ipv die twee input schakelaars een 2 polige aan/uit/aan schakelaar nemen?
zodat:
1. output 1/2 (aan/uit/aan of aan/aan schakelaar)
2. Speakers aan/uit
3. Koptelefoon aan/uit
4. Stereo aan/uit
Of kan ik iets doen met IC'tjes met ingebouwde analoge schakelaartjes? Zo jah, hoe? Ik zal als nemen als de 4066 , 4016 ?
Bij voorbaat dank!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 11:47 . Reden: iets verduidelijkt ]