Toon posts:

[Word]Afbeelding op achtergrond bij printen naar voorgrond?*

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een brochure te maken in Word en gebruik ook de template hiervoor die standaard bij Office 2000 zit. Ik had mn tekst uitgetypt en ik voeg een afbeelding in die zich strekt over de hele pagina. Via rechter klik ga ik naar 'Format Picture' en bij 'Layout' zet ik die domme hond achter de tekst.

Ter controle bekijk ik het afdrukvoorbeeld en het ziet er allemaal erg goed uit.

Dan wil ik afprinten en dan is duidelijk te zien dat op de plaats van de afbeelding geen tekst meer komt; de afbeelding is dus naar voor gekomen.

Ik heb geen 'professionele ervaring' met Word, maar heb beetje logisch geredeneerd. Ik ben opnieuw begonnen en eerst de image erop gezet, die weer op dezelfde manier als achtergrond ingesteld en dan mn tekst erover. Ik dacht dat Word bij mijn eerste poging gewoon niet wist hoe het met layers moest werken, zodat het nu wel zou lukken aangezien ik van in den beginne mijn layers juist had (welke vanboven, welke eronder).

Black Box

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik haal de HOOFDLETTERS even uit je topictitel; dat staat namelijk erg schreeuwerig. Welke Word-versie gebruik je trouwens; en welke printer?

[Word] Pagina ACHTERGROND blijft VOOR tekst > [Word] Afbeelding op achtergrond bij printen naar voorgrond? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry daarvoor...

Wel, ik gebruik MS Word van Office 2000. Mijn printer is een Epson Stylus C20UX.

Ik heb nog wat geprobeerd, en ik denk dat het moet liggen aan het feit dat ik met een brochure werk (en dus die indeling van tabs). Als ik in een gewoon document tekst typ, daarna een afbeelding invoer en die via format picture naar de achtergrond stuur, dan print hij dit ook zo af.

Ik kan natuurlijk ook, mijn achtergrond op een pagina zetten, afdrukken en dan op diezelfde pagina de tekst afdrukken... Maarja...