Toon posts:

Flashen van een NEC3500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bijna alle draadjes al doorgenomen maar een echt goede uitleg hoe je een NEC 3500 moet flashen kom ik niet tegen.

Ik wil Binflash gaan gebruiken maar daar begint de twijfel al: welke versie moet ik hebben?? je hebt er eentje voor win 32 maar ook voor win32GUI, wat is het verschil en waar moet ik opletten.

Als ik dan de uitleg lees bij dit progje , dan komt het vrij simpel over ,maar dan begint men ineens weer over DOS commando's. Hoe zit het nu en wie kan een korte simpele(nederlandse) uitleg geven ?

Alvaste bedankt,

Wammes

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:19:
Ik heb bijna alle draadjes al doorgenomen maar een echt goede uitleg hoe je een NEC 3500 moet flashen kom ik niet tegen.

Ik wil Binflash gaan gebruiken maar daar begint de twijfel al: welke versie moet ik hebben?? je hebt er eentje voor win 32 maar ook voor win32GUI, wat is het verschil en waar moet ik opletten.

Als ik dan de uitleg lees bij dit progje , dan komt het vrij simpel over ,maar dan begint men ineens weer over DOS commando's. Hoe zit het nu en wie kan een korte simpele(nederlandse) uitleg geven ?

Alvaste bedankt,

Wammes
Je moet de Win32GUI versie hebben, een kind kan daarmee de was doen. Waar je op moet letten is dat er niks in de brander zit, dat er geen andere programma's draaien en dat je het proces niet onderbreekt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar doe je nu alles met Binflash of komen er alsnog Dos commando's aan de pas.....das het gedeelte wat ik namelijk nu nog niet snap.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tja, ik kan alleen maar herhalen dat een kind de was kan doen. Probeer het eens, zou ik zeggen. Ehm, voor alle duidelijkheid, je moet niks met DOS doen.

[ Voor 24% gewijzigd door drfruit op 05-01-2005 13:26 ]

Verwijderd

Kijk gewoon hier: http://www.micheldeboer.nl/ en neem een file naar keuze. Had zelf net deze genomen: http://www.micheldeboer.nl/firmware/3500W2C8.zip en zonder problemen kunnen installeren. Dit is al een .exe file, dus je hoeft werkelijk niks te doen. Appeltje eitje.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

en dan flash je m en dan?
dan werkt ie als een 3520?

[ Voor 3% gewijzigd door kamstra op 05-01-2005 13:55 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-03 16:15
kamstra schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:54:
en dan flash je m en dan?
dan werkt ie als een 3520?
Je kan hem niet als een 3520 laten werken andere hardware!!!!!!

Ik denk dat je beter even kan verdiepen in het feit waarom je hem zou willen flashen. Als je een 3500 hebt kan je hem beter flashen met de 2.18 se firmware, zodat je geen riplock meer hebt en je dan fuji schijfjes ipv 8x op 16x kan branden :)
Pagina: 1