Sims 2 Studentenleven

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:53
De Sims 2 gaan studeren

Sims 2 gaat studeren. Uitgever Electronic Arts komt met een vervolg op een van de populairste games aller tijden, De Sims 2: Studentenleven. Het nieuwe spel, waarin je kunt meebeleven hoe de Sims als jongvolwassenen leven, ligt vanaf maart in de winkels. De Sims won in zowel het buitenland als Nederland prijzen. Vorige maand was het een van de best verkochte games tijdens de decemberinkopen. In oktober vorig jaar presenteerde de uitgever de tweede serie van De Sims. Nu is het vervolg in aantocht.

Daarin gaat het ook om het leven op de campus, het wonen in het studentenhuis of het bezoek aan een studentensociëteit. Je eigen Sims kunnen kiezen uit elf hoofdvakken. Als het ze lukt goede cijfers te halen, krijgen ze hun diploma en kunnen ze kiezen uit vier carrieres.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Whaha ik doe em nu real life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
whooooooooo, ga ook maar even zoeken dan (of moet ik dit letterlijk nemen 8)7 )

[ Voor 34% gewijzigd door Bep De Bouwer op 05-01-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hopelijk ook met keihard drinken, ontgroening met een geit en sex drugs en rock en roll.

Anders is het niet echt natuurlijk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:31
gladiool schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:10:
Hopelijk ook met keihard drinken, ontgroening met een geit en sex drugs en rock en roll.

Anders is het niet echt natuurlijk.
Niet in amerika. :) Dan wordt EA voor de rechter gesleept door duizenden huisvrouwen en dan is EA faillet.

Maar hopelijk wel. :P

Mja, in het begin was Sims2 leuk maar ik vond het op herhaling vallen, ik was het meeste bezig met eten slapen spelen en werk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind de sims ook saai. In het begin is het wel leuk(dus je eigen huis bouwen enz), maar na een tijdje begint het te vervelen. Het is gewoon bijna elke dag het zelfde doen.

[ Voor 8% gewijzigd door magnifor op 05-01-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Hidde schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:16:
[...]

Niet in amerika. :) Dan wordt EA voor de rechter gesleept door duizenden huisvrouwen en dan is EA faillet.
Twee vliegen in één klap zeg ik ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
Vond Sims 2 echt een geweldig spel :) Helaas heb ik hem nu niet meer ... maar die uitbreiding lijkt me ook echt leuk :)

Kan de starterspost niet een paar pics krijgen ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bep De Bouwer
Zal me er vanavond even over buigen wat betreft uitbreiding starterspost, moet nu helaas weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gaan we een topic openen voor élke Sims uitbreiding :? Hebben we straks een tiental Sims topics 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Electronic Arts heeft vandaag aangekondigd dat Maxis bezig is met 'De Sims 2 Studentenleven', het eerste uitbreidingspakket voor de miljoenengame De Sims 2. Studentenleven zal in maar verkrijgbaar zijn en vanaf dan kun je zien hoe je Sims hun jeugd achter zich laten en volwassen worden, en zich settelen in een gloednieuwe studentenstad om hun studentendromen waar te maken.

Studentenleven wordt de eerste uitbreiding voor �De Sims 2� en er zullen ongetwijfeld nog vele uitbreidingen volgen. Dit bevestigde Sinjin Bain, uitvoerend producent en algemeen directeur bij Maxis al: �Dit is de eerste in een reeks van uitbreidingspakketten, waarmee we tegemoet willen komen aan de wensen van de spelers. De �De Sims�-franchise nog verder uitbouwen, en de wereld van de Sims steeds verder uitbreiden, zodat een bijna eindeloze reeks mogelijkheden op het gebied van gameplay en verhaallijnen ontstaat."

In De Sims 2 Studentenleven kun je voor het eerst je Sims in hun jongvolwassen jaren meemaken, en zien hoe ze richting universiteit vertrekken om aan het leven op de campus deel te nemen. Of ze nu hun intrek nemen in een studentenhuis of in een studentensociëteit is pas het begin. Je Sims kunnen kiezen uit elf hoofdvakken, en als het ze lukt om goede cijfers te halen, krijgen ze hun diploma en kunnen ze kiezen uit vier nieuwe carrières. Nieuwe verlangens en angsten brengen het studentenleven met zich mee, waarmee nieuwe �bevorderdingen� vrij te spelen zijn.

Natuurlijk krijgen de Sims tijdens het verkennen van de campus, compleet met vele collegezalen, poolzalen, sportzalen en koffiebars, te maken met studentengrappen, feestjes en sociale interacties uit het studentenleven. Net als in het echte leven beginnen je Sims met een krap budget, maar ze kunnen wat extra Simdollars verdienen met bijvoorbeeld een bijbaantje, zoals het geven van bijlessen. Of ze kiezen een meer riskante manier; het printen van geld als lid van het �geheime genootschap� bijvoorbeeld.

En natuurlijk kan je Sim uiteindelijk de �grootste Sim op de campus� worden.

De Sims 2 Studentenleven wordt uitgebracht door EA GAMES en natuurlijk heb je �De Sims 2� nodig om Studentenleven te kunnen spelen. De prijs is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een startpost hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bv. het grote The Sims 2 topic, maar dit is wel watte weinig. In de Spielerij - Games & Discussies FAQ kun je vinden wat je nog meer toe zou kunnen voegen.

Een gezamelijk, nieuw The Sims 2 + Studentenleven topic is ook een idee. Het grote The Sims 2 zit op 19 posts na vol. Je zou die startpost kunnen nemen en er een stuk over Studentenleven / University toevoegen.

Dit topic doe ik dicht. Maar, maak gerust een nieuwe aan zodra je een startpost hebt gemaakt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 13:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.