Ik heb zoals in het titel al gezegt wordt, zo'n bril.
Nu moet ik zeggen op mijn 26inch LCD scherm het echt AMAZING ziet!!!
Alleen nu het vage juist, er zit een stukje software bij van je Stereo drivers met een voorbeeld om te kijken of je alles wel 3-d ziet.
Erg geinig namelijk een stukje van Nvidia.
Ik zie dat heel erg 3-D nadat me ogen steeds meer eraan wennen.
Alleen bij de games is het wel wat anders.
Zoals Counterstrike zie ik wel een behoorlijke diepte alleen weer niet dat het eruit springt zeg maar.
Is het nou dat mijn ogen het niet kunnen waarnemen?
Dan heb ik weer de vraag waarom wel de nvidia voorbeeld en niet het spel?
Of is het meer dat het spel zich niet 3-D kan uiten?
Momenteel heb ik alleen even dit spel en farcry gespeeld en allebij hetzelfde effect.
Nu weet ik niet of iemand hiervan al gebruikt maakt van dit product en hoe hij of zij de instellingen heeft staan bij de stereo instellingen.
Bij mij staat ie op 50% redelijk advanced 3-D viewer.
Me andere vraag is:
Nu ik de bril heb, heb ik meteen een speciale DVD bestelt van de Pandadroom die ook wel te zien is in de Efteling!
Nou zeggen ze bij de shop dat je deze alleen kan zien op tv vanwege de DVD twee dingen bevat.
PAL =2D en NTCS = 3D weergave.
Nu bedenk ik me opeens dat een PC wel gewoon NTCS af kan spelen nietwaar?
Is het nou gewoon zo dat als ik de dvd erin doe en dan afspeel met DVDPOWER dat ie dan automatisch de NTCS afspeelt en dan als ik me bril activeer 3-D heb?
Of is het meer dat ie dan alleen PAL afspeelt?
Is er een progje die je die keuze laat maken? of kan dat in de DVD afspeel programma?
Misschien lastige vragen maar bij de shop konden ze de vragen niet beantwoorden.
bij voorbaat dank voor de antwoorden.
Nu moet ik zeggen op mijn 26inch LCD scherm het echt AMAZING ziet!!!
Alleen nu het vage juist, er zit een stukje software bij van je Stereo drivers met een voorbeeld om te kijken of je alles wel 3-d ziet.
Erg geinig namelijk een stukje van Nvidia.
Ik zie dat heel erg 3-D nadat me ogen steeds meer eraan wennen.
Alleen bij de games is het wel wat anders.
Zoals Counterstrike zie ik wel een behoorlijke diepte alleen weer niet dat het eruit springt zeg maar.
Is het nou dat mijn ogen het niet kunnen waarnemen?
Dan heb ik weer de vraag waarom wel de nvidia voorbeeld en niet het spel?
Of is het meer dat het spel zich niet 3-D kan uiten?
Momenteel heb ik alleen even dit spel en farcry gespeeld en allebij hetzelfde effect.
Nu weet ik niet of iemand hiervan al gebruikt maakt van dit product en hoe hij of zij de instellingen heeft staan bij de stereo instellingen.
Bij mij staat ie op 50% redelijk advanced 3-D viewer.
Me andere vraag is:
Nu ik de bril heb, heb ik meteen een speciale DVD bestelt van de Pandadroom die ook wel te zien is in de Efteling!
Nou zeggen ze bij de shop dat je deze alleen kan zien op tv vanwege de DVD twee dingen bevat.
PAL =2D en NTCS = 3D weergave.
Nu bedenk ik me opeens dat een PC wel gewoon NTCS af kan spelen nietwaar?
Is het nou gewoon zo dat als ik de dvd erin doe en dan afspeel met DVDPOWER dat ie dan automatisch de NTCS afspeelt en dan als ik me bril activeer 3-D heb?
Of is het meer dat ie dan alleen PAL afspeelt?
Is er een progje die je die keuze laat maken? of kan dat in de DVD afspeel programma?
Misschien lastige vragen maar bij de shop konden ze de vragen niet beantwoorden.
bij voorbaat dank voor de antwoorden.