ons bedrijf wil een gepersonaliseerde mailing versturen in html (jaja ik weet dat spamfilters hiet niet zo blij mee zijn an dat veel mensen er niet zo dol op zijn) vanuit word. het probleem is dat als ik samenvoeg alle mail wordt verzonden als plain text en niet in html terwijl dit wel in outlook ingesteld is, zelfs het document in wordt heb ik een html bestand van gemaakt. heeft iemand een oplossing, ik heb al een uur got topics gelezen maar geen oplossing gevonden
Hoe voeg je de mails samen (kan dat ook met Word?)? Ik pas je topictitel nog even aan
Welke versie van Word en Outlook gebruik je?
html mail samenvoegen?? > [Word] Samengevoegde HTML mails worden plain verstuurd? *
html mail samenvoegen?? > [Word] Samengevoegde HTML mails worden plain verstuurd? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Aangezien Word een tekstverwerker is en geen opmaak tool, kan ik mij voorstellen dat Word de inhoud van het document gebruikt om een mailing van te maken en niet de opmaak...
ik gebruik office 2000 en voeg samen met "afdruk samenvoegen" en dan klikken op de extra balk die je krijgt op "samenvoegen..." en dan kiezen voor samenvoegen naar "electronische post"
mailtjes worden netjes verstuurd maar helaas zonder opmaak, het voordeel van zo de mail versturen is dat je geen BCC invult maar iedereen weer een ander mailtje krijgt (dus een volle map verzonden items)
mailtjes worden netjes verstuurd maar helaas zonder opmaak, het voordeel van zo de mail versturen is dat je geen BCC invult maar iedereen weer een ander mailtje krijgt (dus een volle map verzonden items)