Ik heb gisteren een zm80c-hp met een ZM-OP1 voor mijn Club3D Geforce 5900XT videokaart gekregen.
Ik had al een CNPS7700-Cu processorkoeler. Op mijn MSI K8N Neo2 Platinum moederbord.
Iets te snel aangeschaft... hij past niet. Te weinig ruimte tussen mijn cpu en mijn agp slot. Wat heb ik dus gedaan op het moment. Ik heb dat dikke koelblok wat op de achterkant van mijn videokaart gemonteerd zou moeten worden weggelaten.
Nu heb ik dus de twee kleine blokjes erop zitten, de heatpipe zit er, en dat dikke blok aan de voorkant. En de ventilator heb ik er natuurlijk opgemonteerd (5volt). Wat de koelprestaties behoorlijk ten goede zou moeten komen.
Hij draait... en het koelblok voelt matig lauw aan (aan de goede kant dus
). Maar ik durf het nog niet om een zwaar spel op te starten of te gaan 3d-en. Heeft iemand enig idee of de koelprestaties zonder dat blok aan de achterkant in samenwerking met een ZM-OP1 voor een 5900XT (niet overgeklokt) genoeg zijn op full load?
Ik had al een CNPS7700-Cu processorkoeler. Op mijn MSI K8N Neo2 Platinum moederbord.
Iets te snel aangeschaft... hij past niet. Te weinig ruimte tussen mijn cpu en mijn agp slot. Wat heb ik dus gedaan op het moment. Ik heb dat dikke koelblok wat op de achterkant van mijn videokaart gemonteerd zou moeten worden weggelaten.
Nu heb ik dus de twee kleine blokjes erop zitten, de heatpipe zit er, en dat dikke blok aan de voorkant. En de ventilator heb ik er natuurlijk opgemonteerd (5volt). Wat de koelprestaties behoorlijk ten goede zou moeten komen.
Hij draait... en het koelblok voelt matig lauw aan (aan de goede kant dus
[ Voor 4% gewijzigd door MaDDoG op 05-01-2005 09:55 ]
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."