[2000] Nieuw password windows start niet op *

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Cpri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik heb onlangs mijn password moeten wijzigen. (windows 2000 domein). Maar nu start windows niet meer op. (Win2K)
Het wachtwoord wordt wel gecontroleerd en goed bevonden maar enkel mijn achtergrond komt in beeld (Dus geen taakbalk e.d.) Ook Ctrl Alt Del werkt niet meer. Als ik me nu op een andere PC aanmeld start Windows wel gewoon op. Als ik hier mijn wachtwoord dan weer terug verander naar het orginele wachtwoord dan start windows op mijn eigen pc wel weer gewoon op.

Hoe krijg ik windows zover dat het ook opstart met een ander wachtwoord.

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Waar heb je het wachtwoord veranderd? Op de server of op de client?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Cpri
Op de client verander ik het wachtwoord

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

ik zou zeggen probeer het eens op de server :) Als je dan wel in kunt loggen op je eigen pc. Probeer het dan nogmaals te wijzigen.

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[ OS ] in de titel gezet, zie het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy.

Nu je weer kunt inloggen kan je weer bij het event log: staat daar iets relevants?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Cpri
Ik kan het zelf niet op de server wijzigen. En dat wil ik ook niet. Het probleem is de netwerkbeheerder verplicht ons eens in de zoveel tijd het wachtwoord te veranderen en dat gaat altijd goed. Nu is het alleen raar dat ik op PC1 windows niet meer opgestart krijg en op PC2 het wel opgestart krijg. Kortom op PC1 moet ik iets veranderen zodat windows ook met een ander wachtwoord op kan starten

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Dat lijkt me dan een mooi klusje voor de netwerkbeheerder om dat uit te zoeken ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 09:14

mutsje

Certified Prutser

Cpri schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:40:
Ik kan het zelf niet op de server wijzigen. En dat wil ik ook niet. Het probleem is de netwerkbeheerder verplicht ons eens in de zoveel tijd het wachtwoord te veranderen en dat gaat altijd goed. Nu is het alleen raar dat ik op PC1 windows niet meer opgestart krijg en op PC2 het wel opgestart krijg. Kortom op PC1 moet ik iets veranderen zodat windows ook met een ander wachtwoord op kan starten
misschien heb je op die machine altijd met cached credentials lopen inloggen en dit niet door gehad en heeft de computer geen goede verbinding met het domain meer.. even uit het domain laten halen en opnieuw toevoegen zou het kunnen oplossen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
dit is gewoon iets wat je bij de systeembeheerder moet aankaarten. Denk niet dat deze er op zit te wachten dat er allerlei zaken worden gedaan op de pc zonder zijn medeweten. Errors zijn ook erg belangrijk om te weten. Aangezien deze met domainlogon op de server terecht komen kunnen wij je niet verder helpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.