Toon posts:

[Hotmail] van 250MB weer terug naar 2MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enige weken geleden was mijn hotmail van 2MB naar 250MB gegaan. Nu is hij plotseling toch weer 2MB !! 8)7

Gevolg is dus dat mijn Inbox OVERvol was en ik waarschijnlijk een aantal e-mails niet heb ontvangen. Gelukkig had ik nog wel alle e-mails.

Iemand enig idee hoe dit kan? En hoe ik deze degradatie weer ongedaan kan maken?
Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat ik me gisteren heb afgemeld voor MSN-Mobile? (MSN-mobile is de dienst waarmee je met je mobiele telefoon je hotmail zou moeten kunnen checken en lezen, maar het werkte nooit echt goed)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 08:41 . Reden: Typo ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je toevallig jouw account weer teruggezet naar NL of een ander land (non USA)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Mijn "Country/Region" setting staat nu inderdaad op "Netherlands", maar ik geloof niet dat dit ooit anders is geweest. Ik heb die settings sinds mijn aanmelden (ergens way-back in '98 ofzo) nooit gewijzigd. Ik heb ook geen van de vele trucks die over het internet de ronde doen om je je mailbox te upgraden ooit toegepast. Hij was gewoon ineens 250MB........ en nu dus weer 2MB |:(

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gewoon 250 MB ineens? Dat is een beetje moeilijk te geloven aangezien hotmail nog niet bezig is met het upgraden van niet USA acounts. Daar zit dan ook gelijk het probleem denk ik. Blijkbaar hebben ze een fout gemaakt door jouw account ook te upgraden die ze hebben rechtgezet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Kan het hier iets mee te maken hebben, alhoewel het hier om 2000MB gaat.
Hotmail naar 2000MB

Verwijderd

Topicstarter
@Bor: ja, wellicht heb je gelijk, maar het blijft een vage bedoeling daar bij hotmail.

@Diablo: Ik weet niet of dat er mee te maken heeft. Dat bericht gaat namelijk over juni terwijl ik pas sinds 1 of 2 december 250MB had. Het laat wel zien dat een beetje aan het rommellen is bij hotmail.

Ik ga maar proberen om met een van de vele truuks die op het internet de ronde doen mijn account weer naar 250MB te krijgen. Als iemand een goede uitleg hiervoor weet die ook ECHT werkt, hoor ik het natuurlijk graag ;)

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 13:37
Mijn hotmail ging ook ineens naar 250 MB toe enkele weken geleden, en staat echt op Nederland enzo ingesteld.
Is wel een accountje van tig jaar oud, misschien dat het daar iets mee te maken heeft; dat ze oude accounts al aan het upgraden zijn???

Heb net gekeken, en bij mij is het nog steeds 250MB... *vreemd*

...

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 20:53

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Heb de mijne ook net gechecked, nog steeds 250mb (ook nooit aangevraagd ofzo). Tis misschien HEEL ver gezocht maar toen ik een GMail account kreeg en deze koppelde aan m'n hotmail (doorsturen van nieuwe mail) kreeg ik ook toevallig een grotere hotmailbox!?!?!?!

Ik ben normaal een nuchter persoon over deze kwesties maar misschien zit er wel waarheid in...

[ Voor 5% gewijzigd door Dukey op 06-01-2005 10:07 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1