Toon posts:

Gmail in Outlook Xpress

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

kan iemand mij vertellen of het al mooglijk is om mn Gmailtjes in Outlook Xpress te stoppen? Zou erg relxed wezen ;-)

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 04:28:
Heya,

kan iemand mij vertellen of het al mooglijk is om mn Gmailtjes in Outlook Xpress te stoppen? Zou erg relxed wezen ;-)
Welkom op GoT. :)

En ja hoor, als je de help van Gmail had doorgekeken zag je dat dat gewoon mogelijk is.

Je moet wel eerst dus even inloggen om de goede help te zien. Lees het goed door, je moet namelijk POP3 activeren in Gmail.

Gewoon Nederlands voldoet ook hier hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 05-01-2005 04:32 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 15:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

SanderTje! schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 04:30:
[...]Gewoon Nederlands voldoet ook hier hoor :)
_/-\o_

Bij settings van je Gmail staat inderdaad een hele mooie, volledige kostenloze, uitleg over het instellen van verschillende email pogramma's ;)

An Explanation of l33t Speak

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Gmail.com -> Settings -> Forwarding and POP -> klaar :Y)

Welkom op GOT ja :)
Dit is een vraag die niets met Windows als OS te maken heeft en dus niet echt in Windows Operating Systems past, bijvoorbeeld Software Algemeen (software) of Internet & Telefonie (gmail als site) zou beter hebben gepast. Echter ga ik niet verplaatsen omdat dit duidelijk in de gmail opties staan en ook al vaker hier op GoT is behandeld, zodat een extra topic niet echt nodig is nu je je antwoord hebt. Daarom sluit ik het topic hier :)
Omdat je nieuw bent: zie ook het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy en de FAQ Forumgedrag voor meer hierover.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.