Norton Internet Security zonder NAV installeren

Pagina: 1
Acties:

• srvalasco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik heb momenteel Norton Systemworks (NSW) geinstalleerd en ik weet uit ervaring als ik daarna Norton Internet Security (NIS) installeer automatisch wederom Norton Antivirus (NAV) wordt geinstalleerd. Dit levert bij mij de volgende fout op "norton antivirus does not support the repair function"

Volgens de knowledge base van Symantec wordt geadviseerd NAV opnieuw te installeren. Het Helpt niet ! Of ik nou eerst NIS of NSW installeer, het maakt niet uit. Ik heb zelfs ook geprobeerd alles van Norton er af te kieperen en daarna opnieuw te installeren. Dit kost overigens veeeeeeeel tijd ! Echt irri !

Ik heb nu alleen nog maar NSW er op staan met NAV dus en dat werkt goed, ook na de liveupdates. Niets aan het handje !

Nijn vraag:

Weet iemand of het mogelijk is om NIS te installeren, maar nu zonder de optie van NAV ?
Volgens mij gaat dat bij de 2005 versie niet zonder elkaar. Heeft iemand een suggestie. Bij Symantec kom ik er niet uit en de manual zegt er ook niets over

Bedankt voor je hulp !

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mja, in 2004 had je volgens mij de optie door een vinkje in het begin uit te schakelen. Een ander antwoord op het probleem zou deze kunnen zijn, en zie dan ook dat linkje verder op die pagina.

Hope that helps!

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 13:12

vozzie

Zo beter?

Ik denk dat jij te snel op volgende klikt tijdens de installatie procedure, want bij bijna elk software pakket kan je een custom installatie doen.

Wanneer de cd-rom automatisch opstart, krijg je een venster met installeer Norton Systemworks.

Dan krijg je op een gegeven moment de keuze, installeer alles of custom installatie.
Daar kan je zelf vinkjes zetten voor de applicaties die je wilt installeren.

Je moet gewoon heel goed opletten en niet meteen op volgende klikken, dan zie je vanzelf de optie wel. Nadat je installeer Norton Systemworks hebt gekozen, is het de 2de of de 3de stap.
Dus gewoon goed kijken.

Verwijderd

Deze foutmelding heeft met wat anders te maken. Je mag de map Norton Internet Security in je startmenu niet verplaatsen |:(