Toon posts:

Wat kan ik ermee [Radeon x800PRO TVD van ASUS]

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten een aantal uitgangen aan de kaart zoals die voor de monitor of voor de tft , maar er zitten ook een paar andere aansluitingen , zoals die van TV-out
Nou zitten er nog een paar waarvan ik niet weet wat die doen of wat ik er mee kan.Ik heb ook een aantal kabeltjes gekregen zoals eeen RGB(Rood groen blauw) :9 .
Zal even een plaatjee ervan neerzetten met webcam gemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://nl01.pcextreme.nl/~m000.nl/cable1.JPG

Iemand enig idee wwat ik hiermee kan? Ik heb geen enkel boekje er bij gekregen van hoe en wat alleen voor installatie. |:(

ALvast bedankt _/-\o_

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-08 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 01:38:
Er zitten een aantal uitgangen aan de kaart zoals die voor de monitor of voor de tft , maar er zitten ook een paar andere aansluitingen , zoals die van TV-out
Nou zitten er nog een paar waarvan ik niet weet wat die doen of wat ik er mee kan.Ik heb ook een aantal kabeltjes gekregen zoals eeen RGB(Rood groen blauw) :9 .
Zal even een plaatjee ervan neerzetten met webcam gemaakt :)
[afbeelding]

Iemand enig idee wwat ik hiermee kan? Ik heb geen enkel boekje er bij gekregen van hoe en wat alleen voor installatie. |:(

ALvast bedankt _/-\o_
Die eerste is een ViVo (Video in / Video out) kabel!

Die tweede is een soort BNC kabel lijkt mij (check de FAQ) :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Erg leuke kaart :9 - maar kijk eens gewoon op de Asus site voor een manual...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.