Toon posts:

om de zoveel tijd loopt pc tien seconden vast !

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds twee maanden heb ik het fenomeen dat mijn pc om de zoveel tijd tien seconden lang vast loopt,en dan gaat ie gewoon verder, heel vreemd is dat maar ik ben er niet achter kunnen komen hoe het komt.
ik heb een p4 2.53Mhz 512 MB ram een enermax voeding van 550W (net een jaar oud ) asus moederbord en een asus videokaart, voor de rest een logitech toetsenbord en mouse.

Ik heb hele systeem vorig week opnieuw geinstalleerd maar het mocht niets baten , ik ben nog niet van die spantane vastlopertje van mijn pc af . Wie kan me vertellen wat ik moet vervangen of na moet kijken ? ik heb zo een beetje alles gedaan wat in mij macht lag .

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hardeschijf die kuren begint te vertonen? Welke hdd heb je en hoe oud is ie..maakt ie vage geluiden? Virussen gechecked?

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een maxtor van 80GB en net twee jaar oud, nooit problemen mee gehad . En ik hoor verder geen rare geluiden of zo die van de hdd afkomen

Verwijderd

zou ten eerste mem test gaan draaien klik

Daarna zou ik je voeding voltage gaan checken

anders kaal booten, en daarna per kaart booten om hardware problem uit te sluiten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Ik mis volle specs, ik mis duidelijke troubleshooting. Probeer eerst alles uit die troubleshooter hierboven. Kom je er dan nog niet uit, open dan pas een topic, maar wees wel volledig en duidelijk :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.