Sinds ik vanmiddag windows update gedraaid heb (4 "essentiele updates"), doet mijn pc vreemd.
De netwerkkaart krijgt geen ip-adres meer van mijn router. Zonder ip-adres: geen internet
* De windows firewall is uit (via services.msc, dus echt uit)
* winsockxpfix heeft niet geholpen
* sygate personal firewall is ook uit
* andere pc´s aan dezelfde router hebben geen problemen
* andere pc´s aan dezelfde poort van de router (heb ze gewisseld) hebben ook geen problemen
* ik kan de router gewoon benaderen via de web interface
* herinstalleren van de netwerkkaart heeft niet geholpen
Heeft iemand suggesties? Want mijn latijn is aan zijn eind.. (mortem est
)
Disclaimer: ik kan geen latijn, vandaar dat het gauw aan zijn eind is: reageer niet serieus op mortem est, en reageer ook niet in het latijn. Je weet het maar nooit met die tweakers....
Edit: en dan toch reageren: waar gaat het heen met de wereld. Vooruit: Ik beheers geen Latijn.
De netwerkkaart krijgt geen ip-adres meer van mijn router. Zonder ip-adres: geen internet
* De windows firewall is uit (via services.msc, dus echt uit)
* winsockxpfix heeft niet geholpen
* sygate personal firewall is ook uit
* andere pc´s aan dezelfde router hebben geen problemen
* andere pc´s aan dezelfde poort van de router (heb ze gewisseld) hebben ook geen problemen
* ik kan de router gewoon benaderen via de web interface
* herinstalleren van de netwerkkaart heeft niet geholpen
Heeft iemand suggesties? Want mijn latijn is aan zijn eind.. (mortem est
Disclaimer: ik kan geen latijn, vandaar dat het gauw aan zijn eind is: reageer niet serieus op mortem est, en reageer ook niet in het latijn. Je weet het maar nooit met die tweakers....
Edit: en dan toch reageren: waar gaat het heen met de wereld. Vooruit: Ik beheers geen Latijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 15:57 ]