Ik kijk al een tijdje met enige verbazing naar dit forum onderdeel. Er komen hier 2 soorten topics voor: De “deze reactie kan echt niet door de beugel” topics en de “Deze reactie word verkeerd gemoddereerd” topics. Die laatste begrijp ik niet helemaal, het is een democratisch systeem waarin mensen andere mensen kunnen beoordelen op basis van een reactie. Waarom worden er dan topics geopend waarin reacties met een beoordeling van bijvoordbeeld +4 omlaag gehaald word? in mijn ogen krijg je dan niet echt een objectief beeld van een reactie. In mijn ogen is het gewoon jammer als een reactie die jij echt SUPER vind op -1 staat, de meeste stemmen gelden.
Bovendien worden deze topics (meestal) geopend als de modderaties nog volop bezig zijn. En zijn de “scores” erg wissellend.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik dit soort topics onterecht vind.
Zijn er meer mensen die er zo over denken of heb ik misschien een verkeerd beeld van het systeem.
Bovendien worden deze topics (meestal) geopend als de modderaties nog volop bezig zijn. En zijn de “scores” erg wissellend.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik dit soort topics onterecht vind.
Zijn er meer mensen die er zo over denken of heb ik misschien een verkeerd beeld van het systeem.