firewall omzijlen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
hoi,

ik ben nu in vietnam maar als ik wil op internet gaan surfen dan is de meeste site zijn geblocked. Is er einige manier om dit te omzijlen ? BvD.

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:40
Je firewall op een lager beveiligingsniveau zetten?

Post eens wat meer info? Je hebt je laptop vanuit Nedeland meegenomen of zit je in een internetcafe (geen idee hoet het daar daarmee gesteld is.).
Wat heb je zelf al gedaan?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dr. Donald schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:40:
Je firewall op een lager beveiligingsniveau zetten?

Post eens wat meer info? Je hebt je laptop vanuit Nedeland meegenomen of zit je in een internetcafe (geen idee hoet het daar daarmee gesteld is.).
Wat heb je zelf al gedaan?
Ik weet niet per sé hoe het in Vietnam zit, maar in die kanten (en dan bij mijn weten vooral China) zijn gewoon een hoop sites geblokkeerd op "landniveau". Dus dan kun je prutten met je firewall wat je wil, maar kom je er gewoon niet langs omdat providers en peers die data niet eens door (mogen) geven.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij is dit de proxy van het cafe of hotel, daar valt weinig omheen te gaan.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:05

TheBorg

Resistance is futile.

Proxy gebruiken misschien?

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Je kunt hier en daar wel wat proxy servers gebruiken om het eea te omzeilen.

Maar ik ben laatst in china geweest, en ik had eigenlijk nergens last van dat ik bepaalde site niet kon bezoeken....

• Dr. Donald
  • Laatst online: 15:40
Bedoel je dat het verboden is bepaalde buitenlandse pagina's te bezoeken? Bestaat dat nog!?
Dan kun je er inderdaad niet veel aan doen...

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 22:14

Bene

list incomprehension

Zou je dan wel met een externe proxy kunnen werken? Zou http-tunnel (http://www.http-tunnel.com/html/) functioneren? Die proxiet dacht ik de pagina's van hun server naar jou toe. Gaat niet snel maar werkt wel.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
ik heb zelf geen firewall, ze wordt door isp naar 1 bepaalde site in buitenland geblockerd . Vietnam en china zijn zelf klootzaken( Comminist ). Dus wenig aan te doen denk ik . Alvast bedankt voor al jullie moeite.

[ Voor 13% gewijzigd door saigon66 op 04-01-2005 23:53 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52
Dan is er idd niet veel aan te doen. Wat je wel kunt doen is het adres van een goedwerkende proxy server opzoeken en via hem 't net opgaan. Als die niet geblokkeerd is krijg je gewoon alles binnen (vermoed ik, zul je moeten testen)

Verwijderd

zelfs dan; hebben ze content-filtering. ed die picked allles eruit wat ze niet bevalt.

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
saigon66 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:51:
Vietnam en china zijn zelf klootzaken( Comminist ). Dus wenig aan te doen denk ik .
Da's tenminste een gezonde, weloverwogen en geobjetiveerde reactie. Goed onderbouwd ook. :|

Toch?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als je alleen de text nodig hebt .. babelfish :)

Iperf

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-02 21:36

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:01:
zelfs dan; hebben ze content-filtering. ed die picked allles eruit wat ze niet bevalt.
Neem je toch een ssh tunnel? Ben je ook van dat probleem af.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

HTTPort/HTTHost. De HTTHost draai je op poort 80 van een computer zonder restricties, en de HTTPort is een lokale proxy waarmee je netjes door de toegestane poort van de proxy server van je organisatie wandelt.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
saigon66 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:51:
ik heb zelf geen firewall, ze wordt door isp naar 1 bepaalde site in buitenland geblockerd . Vietnam en china zijn zelf klootzaken( Comminist ). Dus wenig aan te doen denk ik . Alvast bedankt voor al jullie moeite.
Ja ik vind communisten ook niet echt fijne mensen, maar het zijn ook maar mensen met een andere gedachtengang dan jij en je zal toch respect moeten tonen ( hoe moeilijk het soms ook is ) om de wereld leefbaar te houden en nog meer te maken, zeker in deze moeilijke tijden.
Ik denk dat het geen zin heeft om met een omweg op sites te gaan die de overheid heeft verboden, je krijgt er namelijk serieus last mee. Het is zelfs strafbaar gesteld om dit soort dingen te doen en het is volgens mij niet echt een pretje om in een land als Vietnam in de bak te moeten zitten.
Als je daar in Vietnam zélfs een universiteitsgraad kan kopen weet je hoe het gesteld is met ( grote ) delen van Azië. Doordrenkt met corruptie en vriendjespolitiek.

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 05-01-2005 01:50 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het omzeilen van beveiliginigen is op GoT geen gewenst gespreksonderwerp, zoals je ook in de policy kunt lezen:
Het algemeen beleid #security

Dit topic gaat dus dicht; bij deze het verzoek om in het vervolg eerst de FAQ's en policy te lezen voordat je iets vraagt :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.