Toon posts:

rare 0 mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn reactie op de AMD/IDF post is om voor mij onbegrijpelijke redenen naar 0 gemodereerd.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1207412

Leek -en lijkt- mij niet echt 'overbodig' omdat het oorspronkelijke artikel naliet te vertellen waar de afkorting IDF in dit verband voor staat. Die info is inmiddels aan het artikel toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

AMD zou met IDF-concurrent komen
En dan denk jij
Eh, een concurrent voor de Israeli Defense Force?
:+
:?
Je bent waarschijnlijk de enige die op die gedachte komt, en blijkbaar vinden de meeste moderators zo'n vergezochte en onwaarschijnlijk opmerking overbodig en overgewaardeerd, ook al kunnen sommigen de er grap van die vergezochte oplossing wel van inzien.

Dat niet iedereen weet dat IDF voor 'Intel Developer Forum' staat kan ik me goed voorstellen, maar dat het geen 'Israeli Defense Force' ligt wel erg voor de hand.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik zie de "grap" ook niet zo. Iemand die de afkorting niet kent kan met 0.2 seconde googlen tot de juiste oplossing komen, dus... 0 lijkt me niet ongepast.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:20:
Leek -en lijkt- mij niet echt 'overbodig' omdat het oorspronkelijke artikel naliet te vertellen waar de afkorting IDF in dit verband voor staat. Die info is inmiddels aan het artikel toegevoegd!
Die informatie was ook al aanwezig hoor, alleen stond die in een <acronym/>-tag en die wordt standaard niet door IE gerenderd. Als de benodigde style-informatie aanwezig was geweest, had een en ander gewoon goed gewerkt. Maar zelfs zonder die kennis in mijn achterhoofd vind ik je reactie niet erg grappig en vind ik de 0 dus prima :) .

[edit]
Je had trouwens beter met de International Diabetes Federation op de proppen kunnen komen, dat is het eerste resultaat dat ik krijg als ik via Google zoek naar IDF ;) .

[ Voor 12% gewijzigd door Harm op 04-01-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
't waren leuke jaren, met over het algemeen goed gewaardeerde reacties van mijn kant. Ik ga onderzoeken hoe ik me kan ont-aanmelden, zodat ik naar adverteerders niet meer meegerekend wordt als geregistreerd gebruiker. Ik hoop dat er een un-register optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zie dat je over het algemeen best wel aardige, interessante reacties post. Als jij dan zonodig een statement wil maken omdat één van je grapjes niet zo grappig gevonden wordt en je daarom wilt vertrekken. Het ga je goed :w

Edit:
Wat ik wil zeggen is dat ik het nogal onvolwassen vind om, als iets niet helemaal volgens jouw plannetje loopt, dan maar weg te lopen en te insinueren dat we het dan maar zonder je moeten stellen. Iets wat we liever niet zien, maar waar we uiteindelijk geen probleem mee zullen hebben als je alsnog besluit weg te blijven ipv je mening te verdedigen en open te staan voor die van anderen

[ Voor 48% gewijzigd door Yoeri op 05-01-2005 13:34 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Imho reageer je nodeloos kort door de bocht omdat er één reactie van je niet gewaardeerd word naar jouw zin?

Ga liever de discussie aan en verdedig je mening i.p.v. weg te lopen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Allereerst: als je vind dat een artikel onvolledig of onjuist is of fouten bevat (in dit geval: dat een afkorting onduidelijk is), is de FP niet de juiste plaats om daar op in te gaan - dan moet je op het forum in Frontpage Algemeen zijn. Als zo'n fout verholpen wordt, staat de desbetreffende reaktie namelijk verder alleen maar in de weg van de ontopic discussie. Leesvoer hierover: De Tweakers.net FAQ en dan met name pagina 2, en de TMF FAQ. Je reaktie is dus - los van de mening over of 'ie grappig is of niet - offtopic voor deze draad. Het editen met commentaar op de moderatie verergert die offtopic-heid alleen maar, dus de 0 is imo een goede eindscore.

Daarnaast wil ik inmiddels net als botoo graag even weten hoe je deze reaktie zelf gemodereerd had willen zien, en waarom het verschil tussen de huidige en de gewenste situatie van zoveel belang is dat je je wilt afmelden. Want het helemaal snappen doe ik niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Rataplan op 05-01-2005 13:44 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1