De voortgang van het spel (te zien in het menu totale carrierestatistieken) staat op 71% terwijl ik het bericht al heb gekregen dat ik het spel uitgespeeld heb. Ik kan nu geen races meer doen alleen maar uitdagingen van andere auto's(die niet meetellen voor de voortgang van het spel). Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? Ik speel overgens op easy.
Misschien moet je ook al je sterren volhebben bij hoe je auto eruit ziet (lijkt me moeilijk om dat bij alle auto's te doen), met die "outrun races", kun je wel sommige unlocks krijgen. En via de garage in worldmap, staan volgens mij ook races, die niet op de kaart staan.
GTA vic city heb ik wel 100 % uitgespeeld, dan moest je echt overal het hoogst op elke manier halen, ik hoop voor je dat dit bij dit spel niet het geval is
Je zou ook in een walktrough kunnen kijken of er nog wat in staat wat jij niet hebt gedaan
GTA vic city heb ik wel 100 % uitgespeeld, dan moest je echt overal het hoogst op elke manier halen, ik hoop voor je dat dit bij dit spel niet het geval is
Je zou ook in een walktrough kunnen kijken of er nog wat in staat wat jij niet hebt gedaan
[ Voor 34% gewijzigd door XXfrankieXX op 04-01-2005 23:51 ]
evt kan je ook in het NFSU:2 topic kijjken staat het uitgelegd in de TS
Verwijderd
Deze vraag is al veel vaker langsgekomen in [rml][ multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel IV-[/rml] of een van de eerdere topics. Als je gebruik maakt van de topic search, dan kun je een hoop vragen beantwoord krijgen 
Waarschijnlijk beantwoord door XXfrankieXX: Je moet echt alles doen, niet alleen wat verplicht is
Waarschijnlijk beantwoord door XXfrankieXX: Je moet echt alles doen, niet alleen wat verplicht is
Dit topic is gesloten.
![]()