Ik speel al tijden SC4RH (laatste update) en nooit geen problemen gehad. Vandaag wilde ik het weer eens spelen. In het regio scherm en de rest van het spel gaat het prima, maar in de stad zelf zie ik rare lijnen etc over het scherm vliegen. Hele vlakken werden zwart met rare kleuren ( zoals je bij een verrotte bitmap bv krijgt te zien ) . Het enige wat sinds de laatste keer is veranderd zijn de video-drivers. DVD's haperen namelijk in mijn pc, wat toen wel gefixt is. Verder kan ik niets bedenken.
Ik heb een GeForce 2 Ti in mijn pc zitten ( 2100 XP+ Athlon ). Ik heb geprobeerd de laatste forceware drivers te installeren van Nvidia, ik heb windows update gedaan en directx naar de laatste ge-update ( werkte allemaal niet ). wat zitten rommelen met de instellingen van Simcity 4 en in de INI file geprobeerd ipv de direct3d de Opengl versie te starten ( start niet op hier ). Verder heb ik op diverse fora gezocht, maar niemand die specifiek mijn probleem had.
Het is nu zelfs van kwaad tot erger gegaan. Kon ik daarnet nog redelijk zien wat ik aan het doen was, nu is alles een kakafonie van kleuren en strepen.
Heeft iemand anders dit ook, want dit is wel heel irritant
.
edit : Oh en ik heb Simcity ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat had dus geen effect.
Hier een screenshot :

edit2 : unreal tournament 2004 werkt nog prima, dus het is echt specifiek een simcity probleem.
Ik heb een GeForce 2 Ti in mijn pc zitten ( 2100 XP+ Athlon ). Ik heb geprobeerd de laatste forceware drivers te installeren van Nvidia, ik heb windows update gedaan en directx naar de laatste ge-update ( werkte allemaal niet ). wat zitten rommelen met de instellingen van Simcity 4 en in de INI file geprobeerd ipv de direct3d de Opengl versie te starten ( start niet op hier ). Verder heb ik op diverse fora gezocht, maar niemand die specifiek mijn probleem had.
Het is nu zelfs van kwaad tot erger gegaan. Kon ik daarnet nog redelijk zien wat ik aan het doen was, nu is alles een kakafonie van kleuren en strepen.
Heeft iemand anders dit ook, want dit is wel heel irritant
edit : Oh en ik heb Simcity ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat had dus geen effect.
Hier een screenshot :

edit2 : unreal tournament 2004 werkt nog prima, dus het is echt specifiek een simcity probleem.
[ Voor 13% gewijzigd door Basszje op 04-01-2005 22:28 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.