Toon posts:

[Outlook2k] XP Accounts verwijderd; mail kwijt? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal, we zijn net deze avond druk bezig geweest met de installatie van de nieuwe server.
microsoft smal business server 2003, hierdoor kunnen wij niet meer inloggen op win XP pro, ook hebben we de lokale accounts gedelete, hierdoor kunnen we de oude outlook account niet meer in de de e-mail backupen. hoe kunnen we nu nog de oude mail terug vinden en zetten.

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:11

vinnie1908

Appel != peer

De mail wordt opgeslagen in een map lijkende op:

C:\Documents and Settings\Vinnie1908\Local Settings\Application Data\Identities\{676F099E-E7D2-4CD0-B938-2930A4D92252}\Microsoft\Outlook

Als ik het goed onthouden heb is dit bij XP niet aners. Wanneer je de users dus verwijderd hebt en geen back-up vrees ik dat het niet makkelijk terug te krijgen zal zijn.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

gebruikte je exchange? Zo ja, backup gemaakt voordat je een nieuwe server ging installeren? Zo nee, heel jammer.....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; ik zie ook even niet wat je nu van ons verwacht? Geef eens wat meer informatie en probeer je topicstart even wat duidelijker te formuleren? Je gebruikte Outlook 2k en hebt de lokale accounts verwijderd? Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Ik pas je topictitel nog even aan :)

outlook 2000: email kwijt geen *.pst > [Outlook2k] XP Accounts verwijderd; mail kwijt? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate