Samsung 710N vs. 710T (VGA vs. DVI dus)

Pagina: 1
Acties:

• Aghilas
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik zit nu echt zowat op het punt een TFT te bestellen via welke online shop ook, maar een ding zit me nog dwars, namelijk dat de 710N geen DVI heeft :? En laat die juist net het TFT'je zijn dat ik graag wil.

Nu is mijn vraag: doe ik er beter (het prijsverschil van 50-60 euro in het achterhoofd houdend) aan door de DVI versie te nemen, zitten daar dus (behoorlijke) beeld-kwalitatieve voordelen etc. aan, of is het het niet echt waard en kan je beter voor de goedkopere versie gaan?

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 17:19

vinnie1908

Appel != peer

Ligt er maar net aan wat je gewend bent. Ik heb veel met DVI en veel met SUB-D schermen gezien. Ook beide schermen die jij noemt heb ik voor mijn neus gehad. Zelf zou ik geen 50/60 euro verschil betalen. Echter heeft de T nog een voordeel, dat is de Pivot functie. Het kantellen van het scherm, dus dat je een staand "a4tje" hebt in plaats van een liggend.

Ga eens langs bij een bedrijf die ze heeft staan en bekijk het zelf. Kwaliteit van schermen en je gevoel bij een scherm zal je niet via het lezen van reviews achter halen.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Misschien kunnen we een keer een lijstje maken van goed(kop)e zaken waar je de mogelijkheid hebt de hele rits TFT's naast elkaar te kunnen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Yokozuna op 04-01-2005 22:57 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:39

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Zet er dan gelijk bij wat de pixel policy van die zaken is...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32
kijk ook hier even:
Ervaringen met de Samsung 710T of 710N

Ik vond er erg veel verschil tussen zitten met de beeldkwaliteit.... De DVI is echt een stuk scherper, zeker met de nieuwe lay-out van GoT kan je dat goed zien. Ik zou zeker die 50-60 euro niet in mijn zak houden als je toch een aanzienlijk bedrag uit gaat geven.

Ik had de N bij de mediamarkt gehaald en na een paar dagen weer terug gebracht. Toen de T bij www.4launch.nl besteld. En geen spijt van tot nog toe.