Verwijderd
SDRAM (PC133): 764 MB/s
SDRAM (PC133): ~ 1 GB/s
Netwerk (10 Mbit): 1.2 MB/s
Conclusie: totale waanzin, je hardeschijf is minstens 5x zo snel.
of
Windows 2000 Server.
Heb je eigenlijk een mainframe waar alle programma's op draaien. Dan wordt voor elke (thin) client een geheugenadres gereserveerd.
(Ik dacht, ik geef ff een serieus antwoord)
Verwijderd
Op de manier van PcDealer draaien je programma's helemaal op een andere pc, en dat is wel even iets anders als het RAM delen.
Denk maar niet dat je zo die 128 MB van de ene computer kan gebruiken om die Pentium van je 32 MB extra te geven zodat Quake beter loopt
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Dus iemand die zo'n vraag stelt is gelijk een dombo.??
Je kunt toch wel normaal (serieus) antwoord geven, want iets voor iemand heel normaal is, is voor de ander niet goed te begrijpen of iemand weet er minder van..
Hij vraagt toch iets, dan kun je daar toch normaal op antwoorden en zo niet, wat doe je hier dan.?>!@
Pas maar op straks gebruiken ze zelfs je wc-papier!
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
je moet eerst ff een proggie downen waarmee je een ramdisk kan maken, dan maak je bv een ramdisk van 32 mb en die noem je f: ofzo. Je hebt nu dus een virtueele schijf f: die 32 mb groot is (er gaat dan dus 32 mb van je totale interne geheugen af) Deze schijf deel je, net zoals je echte schijven over een netwerk deelt, en voila, je hebt je ram gedeelt
Ik weet dat dit niet is wat je bedoelt, maarja kon het niet laten
Mzzl, LG
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
vervolgens zet je de swapfile van windows op de gedeelde schijf (kan dat met windows?) en voilla , he gebruikt het ram van een andere PC erbij
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
je ramgeheugen accessen via je netwerk
hehehehe
jezus man
doesnie zo eng..
een swapfile is nog 30 keer zo snel ofzo
ik ga met mijn 486 toch ook niet proberen 128 mb geheugen aan te maken ofwel ? (op mijn P233 dan)
conclusie koop een reepje erbij
ik heb et al geprobeerd!
Daarnaast ondesteund ramdisk geen lange bestandsnamen!
Nee, ramdisk is echt een util die vooral handig is in dos.
Mzzl, LG
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Verwijderd
kunnen die trage bakken ook een beetje meedraaien.
Verwijderd
Maar is het inderdaad niet sneller als je een ramdrive aanmaakt met dat progje wat Lone Gunman gebruikt. En daar vervolgens je swapfile op zet??
W98 heeft de hinderlijke gewoonte al flink te gaan swappen terwijl je nog genoeg geheugen vrij hebt. Als je swap op een ramdrive staat maakt dat geen ruk meer uit.
Het heeft natuurlijk alleen nut als je een overdosis geheugen in je putertje hebt zitten. Maar het zou toch stoer zijn.