Ik heb een leuk klein PC-tje op de kop weten te tikken.
Met een P2B-N moederbord erin van Asus.
( http://www.pc-handel.nl/a.../p2systemen/asusp2bn.html )
Verder is het een PIII450 met 380 meg geheugen. onboard Ati 3D Rage.
Nou heb ik het plan om er een klein HTPC-tje van te maken.
Hiervoor wil ik er een GeForce2 MX 400 PCI van PINE inzetten met S-Video out.
Wanneer ik deze kaart erin zet geeft geen van beide vid. kaarten beeld. (ook geen BIOS)
De OnBoard niet en de PCI ook niet.
De computer geeft verder geen piepjes. Fans draaien etc.
Wat ik heb geprobeerd:
Onboard videokaart uitgezet in de BIOS (zodat onboard niet "first" is )
Onboard videokaart uitgezet dmv jumper. (compu geeft piepjes als de PCI kaart er niet in zit.)
Ik heb internet afgezocht op incompatibiliteit van de GeForce en de P2B, maar dit lijkt allemaal ok.
Ik heb gezocht op GOT op onboard en PCI video kaart. Geen bruikbare antwoorden. (PCI kaart geeft wel beeld, maar niet in Windows, dat soort dingen)
Het laatste wat ik gevonden heb is dat de voeding misschien niet krachtig genoeg zou zijn.
Deze voeding zit erin: NLX form factor. EVN-1355A. 138W Compact size SPS for NetPC workstation & micro NLX form factor PC Meer info over de kast en voeding
Is idd de voeding niet krachtig genoeg? Kan ik nog iets proberen wat ik over het hoofd gezien heb?
Met een P2B-N moederbord erin van Asus.
( http://www.pc-handel.nl/a.../p2systemen/asusp2bn.html )
Verder is het een PIII450 met 380 meg geheugen. onboard Ati 3D Rage.
Nou heb ik het plan om er een klein HTPC-tje van te maken.
Hiervoor wil ik er een GeForce2 MX 400 PCI van PINE inzetten met S-Video out.
Wanneer ik deze kaart erin zet geeft geen van beide vid. kaarten beeld. (ook geen BIOS)
De OnBoard niet en de PCI ook niet.
De computer geeft verder geen piepjes. Fans draaien etc.
Wat ik heb geprobeerd:
Onboard videokaart uitgezet in de BIOS (zodat onboard niet "first" is )
Onboard videokaart uitgezet dmv jumper. (compu geeft piepjes als de PCI kaart er niet in zit.)
Ik heb internet afgezocht op incompatibiliteit van de GeForce en de P2B, maar dit lijkt allemaal ok.
Ik heb gezocht op GOT op onboard en PCI video kaart. Geen bruikbare antwoorden. (PCI kaart geeft wel beeld, maar niet in Windows, dat soort dingen)
Het laatste wat ik gevonden heb is dat de voeding misschien niet krachtig genoeg zou zijn.
Deze voeding zit erin: NLX form factor. EVN-1355A. 138W Compact size SPS for NetPC workstation & micro NLX form factor PC Meer info over de kast en voeding
Is idd de voeding niet krachtig genoeg? Kan ik nog iets proberen wat ik over het hoofd gezien heb?
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature