Toon posts:

[tpl] GoT quicksearch verandert na zoekopdracht naar google

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is begrijpelijk dat je naast de GoT-search ook verder kunt/moet zoeken op google, maar als je een nieuwe zoekopdracht vind ik het niet wenselijk dat het forum je automatisch naar google verwijst.
Wanneer je een zoekterm aan moet passen om een beter resultaat te krijgen of je wilt iets over een ander onderwerp weten en je wilt dat juist eerst op GoT zoeken, dan komt het bij mij regelmatig voor dat ik vergeet om van google weer GoT te selecteren. Vervolgens zit je op google en moet je terugschakelen.
Je hebt weliswaar de uitgebreide search voor je neus, maar uit macht der gewoonte zoek ik vaak via Quicksearch.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Je spreekt nu over de Quicksearch bovenaan waarschijnlijk. :)
Die verwijst je inderdaad bij een volgende search naar Google. Gebruik je echter de uitgebreide searchfunctie op http://gathering.tweakers.net/forum/find dan kun je je zoektermen net zo verfijnen als je maar wilt en dan blijft hij gewoon in GoT zoeken. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mij bekend. Ik gebruik echter vaak de quicksearch, mooi snel. Geen kans op verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmm, ik snap eigenlijk niet waarom 'ie daarna op Google staat i.p.v. de GoT Search ?
* moto-moi mikt dit topic naar React Bugs en Featurerequests

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

moto-moi schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:01:
Hmm, ik snap eigenlijk niet waarom 'ie daarna op Google staat i.p.v. de GoT Search ?
* moto-moi mikt dit topic naar React Bugs en Featurerequests
Ik vind dat eik wel een erg handige feature, want zo kan je met een enkele klik direct je query doorsturen naar google als je de resultaten hier wat magertjes vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal in vervolg gewoon direct gebruik maken van de normale search als ik die quicksearch heb gebruikt (die staat er al onder), eigenlijk is het prima zo. Iig is het handig dat je via dit forum naar google kunt.
(Ik vind dit geen bug)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 14:21

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Sorry dat ik dit even naar boven kick.
Maar ik wilde geen nieuwe aanmaken.

Het zou mooi zijn als je dit via je profiel aan en uit kon zetten.
Ik wil liever alleen in GOT zoeken.
Als ik in Google wil zoeken dan ga ik daar zelf wel even heen.

8)

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:10

crisp

Devver

Pixelated

Dus waar het op neerkomt is dat de quicksearch na een zoekopdracht weer terug zou moeten springen naar de default?

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 21-03-2005 10:14 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Wat mij betreft het liefst de ingegeven waarden vasthouden. Dus ingevulde zoektermen (zodat je deze eventueel kan uitbreiden of typefouten verbeteren) en ook de gekozen waarde uit de dropdown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:10
bluesbrother schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:26:[...]Het zou mooi zijn als je dit via je profiel aan en uit kon zetten. [...]
* djluc hoort crisp al weer zeuren dat er niet nog meer prefs moeten komen ;)

Wat eigenlijk handig/logisch zou zijn:
Als je zoek met de quicksearch moet de zoekterm sowieso blijven staan. Het zoeken in veld mag automatisch op Google staan. Dat is handig als je verder wilt zoeken dan Got. Als je echter de zoektermen aanpast zou het veldje middels JavaScript automatisch terug moeten springen naar de zoekmethode die je zelf uitgekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:14:
Dus waar het op neerkomt is dat de quicksearch na een zoekopdracht weer terug zou moeten springen naar de default?
[Afreageer modus]
Ja ja ja en nog eens ja, die hele google optie mag er wat mij betreft wel uit gesloopt worden. Waarom is hier nog steeds niet aan veranderd, ik erger me er echt helemaal kapot aan. Als ik wat op google wil zoeken ga ik daar zelf wel heen. En trouwens 3 cm rechts van de quicksearch staat al een google search schermpje van firefox en een beetje tweaker draait dat toch :P
[/Afreageer modus]

Disclaimer: Normaal ben ik een hele rustige en aardige jongen hoor maar ik ben op het moment erg druk bezig met zoeken en word echt helemaal gek van die verwijzingen naar google steeds 7(8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

liever gewoon zo laten?
ik vind dat juist handig dat als ik na een zoek opdracht geen bevredigende resultaten heb gevonden met 1 klik op hetzelfde kan zoeken @ google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:32:
liever gewoon zo laten?
ik vind dat juist handig dat als ik na een zoek opdracht geen bevredigende resultaten heb gevonden met 1 klik op hetzelfde kan zoeken @ google :)
Nee absoluut niet zo laten, dit werkt echt waardeloos! De oplossing van djluc vind ik zelf wel bevredigend. Mag op google springen maar zodra je de zoekterm aanpast moet hij weer standaard op GOT staan en niet op google anders kun je net zo goed op google blijven wat doen we hier dan nog!?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ehm wat is er waardeloos aan :?
zodra je met de quicksearch zoekt krijg je toch automatisch de volledige search :? wat is het probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je staat inderdaad op de volledige search maar bij macht der gewoonte zoek ik (en naar ik aanneem meerdere) weer gewoon via de quicksearch, tenzij ik uitgebreid ga zoeken.

Aangezien de ene de optie wel handig vindt en de ander niet lijkt een compromis mij voor de hand liggend (zoals al eerder voorgesteld).

Quicksearch staat altijd op GoT, maar je kunt Google selecteren. Zoektermen blijven staan.

Argumenten:
Het is inderdaad handig dat je met 1 klik verder kunt op google, maar aan de andere kant is het ongenoegen groter als je per ongeluk via die klik op google terecht komt. De handelingen om dan terug te gaan naar de search van GoT zijn omslachtiger dan het selecteren van 'zoeken in google'.
Daarnaast is het vaak dat je na 1 zoekterm(combinatie) een andere zoekterm(combinatie) wilt gebruiken alvorens je ergens anders verder zoekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:30:
Je staat inderdaad op de volledige search maar bij macht der gewoonte zoek ik (en naar ik aanneem meerdere) weer gewoon via de quicksearch, tenzij ik uitgebreid ga zoeken.
het probleem ligt dus eerder bij jou (en die andere) als ik het zo bekijk ;)
Aangezien de ene de optie wel handig vindt en de ander niet lijkt een compromis mij voor de hand liggend (zoals al eerder voorgesteld).

Quicksearch staat altijd op GoT, maar je kunt Google selecteren. Zoektermen blijven staan.
En dat vind je een compromis?

"Ik vind het onhandig dat er na een zoekactie google komt te staan, andere vinden dat juist handig, als compromis zorgen we ervoor dat google er nooit komt te staan"

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een klein beetje handigheid kun je het precies maken zoals je zelf wilt met een losse pagina op je homepage-ruimte: http://home.wanadoo.nl/sm56pci/got/

Wat dat betreft kun je het ook niet iedereen naar de zin maken en kan ik mij goed voorstellen dat de ontwikkelaars niet zitten te wachten op nog een aantal pref's (default searchengine: [topic, GoT forum, Google], onthoudt laatste zoekterm [ja/nee], default searchwijze: [AND, OR, NAND, NOR, XOR, ANDMAYBE] etc). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:33:
[...]

het probleem ligt dus eerder bij jou (en die andere) als ik het zo bekijk ;)

[...]

En dat vind je een compromis?

"Ik vind het onhandig dat er na een zoekactie google komt te staan, andere vinden dat juist handig, als compromis zorgen we ervoor dat google er nooit komt te staan"

8)7
Hoe kan ik voor anderen spreken, is ook niet nodig, het gaat niet om kwantiteit, kwaliteit wordt door de meerderheid gewaardeerd.

Wat compromis betreft, beter lezen. Google staat er tussen, maar als optie.

Hoe dan ook, discussie is hier verspilling. Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me volledig aan bij Tommy The Cat's eerdere antwoord op Erkens, maar ik doe er nog een schepje bovenop. Eénmaal aangekomen in een topic staat de quicksearch op 'zoeken in dit topic'. Ook dit vind ik totaal onnozel, ctrl-f hebben ze hier voor uitgevonden. Het zou 10 keer sneller werken als ook hier GOT standaard aanwezig was.

@euss
Wat dat betreft kun je het ook niet iedereen naar de zin maken

Dat kan dus wel als er gedaan wordt wat djluc opperde!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

Ehm, zoeken in een topic gaat tig keer makkelijker met de quicksearch dan met ctrl-f. Ten eerste omdat de posts verspreid kunnen zijn over een pagina, ten tweede omdat je met ctrl-f ook dingen buiten de posts krijgt en ten derde omdat de opties véél uitgebreider zijn.

Overigens ben ik het wel met Erkens eens dat er weinig compromis aan is. Er is ook niet veel over te onderhandelen. Of het een staat aan, of het ander. De oplossing van djluc is werkelijk de beste. Als je eenmaal op een term gezocht hebt en die staat er nog, zal je waarschijnlijk ergens anders willen zoeken. Als de term gewijzigd wordt, zal je waarschijnlijk híér willen zoeken, en niet bij Google :) .

Maargoed, het gaat bij dit soort dingen ook om wat gebruikers verwachten. En misschien is dat wel dat hij op GoT / forum / topic zoekt, afhankelijk van de locatie :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 01:17:
Hoe kan ik voor anderen spreken, is ook niet nodig, het gaat niet om kwantiteit, kwaliteit wordt door de meerderheid gewaardeerd.
waar heb jij het nou over :?
Wat compromis betreft, beter lezen. Google staat er tussen, maar als optie.
ehm, GoT staat er tussen, maar als optie ;)
Hoe dan ook, discussie is hier verspilling. Groet
kortom je hebt geen argumenten ;)
JHS schreef op woensdag 06 april 2005 @ 07:44:
Ehm, zoeken in een topic gaat tig keer makkelijker met de quicksearch dan met ctrl-f. Ten De oplossing van djluc is werkelijk de beste. Als je eenmaal op een term gezocht hebt en die staat er nog, zal je waarschijnlijk ergens anders willen zoeken. Als de term gewijzigd wordt, zal je waarschijnlijk híér willen zoeken, en niet bij Google :) .
Vind ik niet, als je je zoekactie wilt verfijnen kan je beter de volledige search (die dan toch al op je scherm staat) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:19:
[...]

waar heb jij het nou over :?

kortom je hebt geen argumenten ;)

.
Quote:
Argumenten:
Het is inderdaad handig dat je met 1 klik verder kunt op google, maar aan de andere kant is het ongenoegen groter als je per ongeluk via die klik op google terecht komt. De handelingen om dan terug te gaan naar de search van GoT zijn omslachtiger dan het selecteren van 'zoeken in google'.
Daarnaast is het vaak dat je na 1 zoekterm(combinatie) een andere zoekterm(combinatie) wilt gebruiken alvorens je ergens anders verder zoekt.

Wederom: lees beter en denk eerst na voordat je opnieuw een vraag stelt en voorkom onnodige toespelingen. Het is duidelijk hoe we erover denken, jij vindt t best zoals t is, ik heb een ander voorstel en dat is alles, nu is t weer aan anderen om te reageren. Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:36:
gewoon op "back" duwen in je browser ;)
je hebt de volledige search daar voor je :o
nu is t weer aan anderen om te reageren. Groet
waarom zou ik niet mogen reageren? als je niet wilt dan andere kunnen reageren moet je geen topic openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:19:

*Knip

Vind ik niet, als je je zoekactie wilt verfijnen kan je beter de volledige search (die dan toch al op je scherm staat) gebruiken.
Als je reeds in een topic zit staat de volledige search niet open hoor, alleen de quicksearch met als standaard instelling 'zoeken in dit topic'. Ik zie zoals ik al eerder zei ook liever GOT daar als de standaard staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:28:
Als je reeds in een topic zit staat de volledige search niet open hoor, alleen de quicksearch met als standaard instelling 'zoeken in dit topic'. Ik zie zoals ik al eerder zei ook liever GOT daar als de standaard staan!!!
jij hebt het nu over heel iets anders dan de topicstarter (zie alleen de titel van dit topic al ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Erkens schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:47:
je hebt de volledige search daar voor je :o
Verdomd :X . Dat is natuurlijk zo, dus dan ben ik het idd met je eens :) .

Overigens vind ik het belachelijk dat er op een dergelijke wijze gediscussieerd moet worden over zoiets :) .

En didaaf, het is toch logischer dat je wil zoeken op iets waar je reeds zit? Dat wil zeggen, in het topic / subforum / het hele forum.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:10:
jij hebt het nu over heel iets anders dan de topicstarter (zie alleen de titel van dit topic al ;) )
We hadden het net over zoeken in een topic, je quote het zelfs nog (zie hieronder)!
Ehm, zoeken in een topic gaat tig keer makkelijker met de quicksearch dan met ctrl-f. *knip
Sowieso is het onderwerp hier de quicksearch, dus of die nou veranderd naar google of naar dit topic komt op hetzelfde neer!
JHS schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:29:
*knip
En didaaf, het is toch logischer dat je wil zoeken op iets waar je reeds zit? Dat wil zeggen, in het topic / subforum / het hele forum.
Exact, daarom wil ik niet doorverwezen worden naar google. En mocht ik reeds in een topic zitten dan voldoet ctrl-f imo. Als ik dan verder wil zoeken of mijn opdracht wil verfijnen zou het daarom makkelijk zijn om de quicksearch te gebruiken zonder handmatig hoeven te switchen van 'dit topic' of van mijn part 'google' naar 'GOT'!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:14:
We hadden het net over zoeken in een topic, je quote het zelfs nog (zie hieronder)!
De TS wil graag dat de Quicksearch niet naar Google springt als er gezocht is. Jíj wil graag óveral alleen maar zoeken in geheel GoT.
Sowieso is het onderwerp hier de quicksearch, dus of die nou veranderd naar google of naar dit topic komt op hetzelfde neer!
Jíj gebruikt hier het argument, en hieronder, dat ^F zou voldoen om in een topic te zoeken. Ik beargumenteerd, in een volgens mij voldoende mate, waarom dat niet zo zijn zijn.
Exact, daarom wil ik niet doorverwezen worden naar google.
Maar dat is niet wat je beargumenteerde. Je standpunt was dat je op elke locatie wil zoeken binnen geheel GoT .
En mocht ik reeds in een topic zitten dan voldoet ctrl-f imo.
Dat lijkt me dus niet, je hebt véél minder opties, je zoekt ook op dingen buiten de posts, etcetera.
Als ik dan verder wil zoeken of mijn opdracht wil verfijnen zou het daarom makkelijk zijn om de quicksearch te gebruiken zonder handmatig hoeven te switchen van 'dit topic' of van mijn part 'google' naar 'GOT'!
Dat is lijkt me onlogisch. Je hebt een groot venster voor je staan met zoekresultaten en -opties. Waarom zou je dan in dat kleine vakje rechtsboven willen zoeken op iets anders? Het is juist handig dat je daarmee vervolgens verder kan zoeken op Google. Wat ik hiervoor beweerde klopt dan ook niet. Ik keek niet goed genoeg. Als je op /find zit, is het onlogisch om twee keer naar hetzelfde te zoeken. Je hebt een reeks zoekresultaten, en scrollt naar de zoekopties. Je kan dan makkelijk in één keer door naar Google, door verder naar boven te scrollen en de quicksearch te gebruiken. Als je ergens anders naartoe klikt, heb je daar weer de zoekopties van.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TS wil graag dat de Quicksearch niet naar Google springt als er gezocht is. Jíj wil graag óveral alleen maar zoeken in geheel GoT.
Ja dus, we hadden het op dat moment over de quicksearch IN een topic. Dus wat de TS wilt doet dan helemaal niet ter zake.
Jíj gebruikt hier het argument, en hieronder, dat ^F zou voldoen om in een topic te zoeken. Ik beargumenteerd, in een volgens mij voldoende mate, waarom dat niet zo zijn zijn.
Ik vind ctrl-f voldoende, die extra search opties gebuik ik niet en interesseren mij niets.
Maar dat is niet wat je beargumenteerde. Je standpunt was dat je op elke locatie wil zoeken binnen geheel GoT .
'Google', 'Dit Topic' wat maakt het uit. Als ie maar op GOT staat als ik wat verander bijvoorbeeld. (lees:compromis van djluc dus)
Dat lijkt me dus niet, je hebt véél minder opties, je zoekt ook op dingen buiten de posts, etcetera.
Dat vindt jij. Zoals ik al eerder aangaf, die extra opties interesseren mij niets. Betreffend 'dingen buiten de posts'.... buiten de posts staat vrijwel toch niets dus wat boeit het. Druk anders nog een keer op enter :z
Dat is lijkt me onlogisch. Je hebt een groot venster voor je staan met zoekresultaten en -opties. Waarom zou je dan in dat kleine vakje rechtsboven willen zoeken op iets anders? Het is juist handig dat je daarmee vervolgens verder kan zoeken op Google. Wat ik hiervoor beweerde klopt dan ook niet. Ik keek niet goed genoeg. Als je op /find zit, is het onlogisch om twee keer naar hetzelfde te zoeken. Je hebt een reeks zoekresultaten, en scrollt naar de zoekopties. Je kan dan makkelijk in één keer door naar Google, door verder naar boven te scrollen en de quicksearch te gebruiken. Als je ergens anders naartoe klikt, heb je daar weer de zoekopties van.
Voor de derde keer, die extra search opties heb ik niet nodig en ik vind het maar vervuiling zo'n lap search met allerhande opties die ik toch nooit gebruik in mijn beeld. Geef mij de kleine snelle search maar. En wat ik nou ook al meerdere keren heb geopperd, zodra je in een topic zit heb je alleen te maken met de quicksearch!!!

Als nou gewoon het idee van djluc wordt uitgevoerd dan is iedereen gelukkig :O :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:13:
[...]Ja dus, we hadden het op dat moment over de quicksearch IN een topic. Dus wat de TS wilt doet dan helemaal niet ter zake.
Daar gaat het topic over. Dus dat doet zeker terzake. En Erkens en ik hadden het daar ook over.
[...]Ik vind ctrl-f voldoende, die extra search opties gebuik ik niet en interesseren mij niets.
Maar volgens mij een hele zut mensen wél. Ik zeker.
'Google', 'Dit Topic' wat maakt het uit. Als ie maar op GOT staat als ik wat verander bijvoorbeeld. (lees:compromis van djluc dus)
Ook als je gewoon in een topic zit? Of in de topic listing? Lijkt me eerlijk gezegd niet. Ik vind het persoonlijk erg handig als ik in WG zit, dat ik dan ook daarbinnen zoek.
Dat vindt jij. Zoals ik al eerder aangaf, die extra opties interesseren mij niets. Betreffend 'dingen buiten de posts'.... buiten de posts staat vrijwel toch niets dus wat boeit het. Druk anders nog een keer op enter :z
En dat nog een keer op enter drukken kan vervelend worden.
Voor de derde keer, die extra search opties heb ik niet nodig en ik vind het maar vervuiling zo'n lap search met allerhande opties die ik toch nooit gebruik in mijn beeld. Geef mij de kleine snelle search maar.
Als je een zoekopdracht gaat verfijnen zijn die opties wel degelijk relevant.
En wat ik nou ook al meerdere keren heb geopperd, zodra je in een topic zit heb je alleen te maken met de quicksearch!!!
Ja, dus? Het ging erom dat als je gesearched had, waar dan de Quicksearch op komt te staan. Dat hij op Google staat komt dan ook alleen voor bij /find.
Als nou gewoon het idee van djluc wordt uitgevoerd dan is iedereen gelukkig :O :>
Nee, jij niet. Want zoals ik het begrijp wordt in zijn idee de Quicksearch niet in de messagelisting verandert naar geheel GoT als je wat typt...

Maar we hebben het er nu over wat wíj fijn vinden, terwijl het erover zou moeten gaan wat de meerderheid prettig vind. En ik denk dat de devvers daar maar een besluit over moeten nemen. Ik vind het iig goed zoals het nu is. Jij kennenlijk niet. Maar wat wel belangrijk is, is dat je in een topic over hetzelfde onderwerp blijft discussieren, en niet iemands over een ander onderwerp gaande argumenten gaat betwisten voor / bij een ander standpunt.

edit:
Verder betreur ik de sfeer die in dit topic ontstaan, en het spijt me als ik daar een bijdrage aan heb geleverd :) .

[ Voor 6% gewijzigd door JHS op 06-04-2005 17:50 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht.... :X
Daar gaat het topic over. Dus dat doet zeker terzake. En Erkens en ik hadden het daar ook over.
Weet je nou niet eens meer wat je zelf schreef |:( , voor de laatste keer;
Ehm, zoeken IN EEN TOPIC gaat tig keer makkelijker met de quicksearch dan met ctrl-f. *knip
Dus daar hebben we het op dat moment over en nergens anders over. We wijken dan wel af van mening maar dat doet helemaal niet ter zake.
Maar volgens mij een hele zut mensen wél. Ik zeker.
Dat is een aanname, totaal niet interessant dus.
Ook als je gewoon in een topic zit? Of in de topic listing? Lijkt me eerlijk gezegd niet. Ik vind het persoonlijk erg handig als ik in WG zit, dat ik dan ook daarbinnen zoek.
Dat vindt jij, ik dus niet!
En dat nog een keer op enter drukken kan vervelend worden.
Zul je ook moeten doen in quicksearch :z
Als je een zoekopdracht gaat verfijnen zijn die opties wel degelijk relevant.
Nee hoor, ik zet gewoon een woordje bij mijn 'searchstring'! Daar heb je geen toeters en bellen voor nodig!
Ja, dus? Het ging erom dat als je gesearched had, waar dan de Quicksearch op komt te staan. Dat hij op Google staat komt dan ook alleen voor bij /find.
Ja en later ging het ook over in topic zoeken en daar staat nou éénmaal 'dit topic' ipv 'google' :z
Nee, jij niet. Want zoals ik het begrijp wordt in zijn idee de Quicksearch niet in de messagelisting verandert naar geheel GoT als je wat typt...

Maar we hebben het er nu over wat wíj fijn vinden, terwijl het erover zou moeten gaan wat de meerderheid prettig vind. En ik denk dat de devvers daar maar een besluit over moeten nemen. Ik vind het iig goed zoals het nu is. Jij kennenlijk niet. Maar wat wel belangrijk is, is dat je in een topic over hetzelfde onderwerp blijft discussieren, en niet iemands over een ander onderwerp gaande argumenten gaat betwisten voor / bij een ander standpunt.

edit:
Verder betreur ik de sfeer die in dit topic ontstaan, en het spijt me als ik daar een bijdrage aan heb geleverd :) .
Hoezo ik niet, als je nou eens goed oplette;

Wat eigenlijk handig/logisch zou zijn:
Als je zoek met de quicksearch moet de zoekterm sowieso blijven staan. Het zoeken in veld mag automatisch op Google staan. Dat is handig als je verder wilt zoeken dan Got. Als je echter de zoektermen aanpast zou het veldje middels JavaScript automatisch terug moeten springen naar de zoekmethode die je zelf uitgekozen hebt.

Wat snap je hier nou niet aan, zodra ik mijn muis op de quicksearch zet en wat verander dan wil ik daar dus 'GOT' zien staan omdat in mijn geval dit de laatste zoek methode was.

En verders wat doe je eigenlijk moeilijk man, jij doet net of er zwaar offtopic gegaan wordt. TS begint in eerste instantie over de jump naar google, en ik voeg daar aan toe dat ik het irritant vind als je in een topic zit dat daar 'DIT TOPIC' staat ipv 'GOT' . Het gaat hier dus dan nog steeds om die quicksearch die middels dat zgn. javascriptje van djluc veranderd kan/zou moeten worden!!!

Ps:Ik bemoei me verder niet meer met dit topic want ik word schijtziek van dat betweterige gedrag. Het moge nou na 40X te hebben uitgelegd wel duidelijk zijn wat het probleem is en wat eraan gedaan kan worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Het spijt me werkelijk. Maar " :{ en :z ", "Wat snap je hier nou niet aan", "en wat doe je eigenlijk moeilijk man" "als je nu eens goed oplette" en dergelijke kan ik niet echt een prettige constructieve manier van discussieren vinden. Omdat we inmiddels beide ons standpunt hebben duidelijk gemaakt en alleen nog maar praten over wat we denken dat de ander bedoeld, gezegd heeft, het topic over gaat, een ander gezegd heeft, etcetera, denk ik niet dat het nog zin heeft hier op in gaat. Ik denk dat je mijn argumenten verkeerd leest, uit hun context rukt, etcetera. Jij denk dat vast ook van mij. Ik had het over iets. Jij denkt dat ik het over iets anders had. Kortom, een zinloos gesprek.

:* .

edit:
Ik erken hier overigens natuurlijk duidelijk ook zeker mijn eigen bijdrage aan :) .

[ Voor 14% gewijzigd door JHS op 06-04-2005 19:28 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, zo kun je wel overal een pref van maken, het forum moet nog bruikbaar blijven he :P

Mij bevalt deze situatie prima, zoals duizenden anderen.
We kunnen het tenslotte niet iedereen naar de zin maken :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.