Zucht....

Daar gaat het topic over. Dus dat doet zeker terzake. En Erkens en ik hadden het daar ook over.
Weet je nou niet eens meer wat je zelf schreef

, voor de laatste keer;
JHS schreef op woensdag 06 april 2005 @ 07:44:
Ehm, zoeken IN EEN TOPIC gaat tig keer makkelijker met de quicksearch dan met ctrl-f. *knip
Dus daar hebben we het op dat moment over en nergens anders over. We wijken dan wel af van mening maar dat doet helemaal niet ter zake.
Maar volgens mij een hele zut mensen wél. Ik zeker.
Dat is een aanname, totaal niet interessant dus.
Ook als je gewoon in een topic zit? Of in de topic listing? Lijkt me eerlijk gezegd niet. Ik vind het persoonlijk erg handig als ik in WG zit, dat ik dan ook daarbinnen zoek.
Dat vindt jij, ik dus niet!
En dat nog een keer op enter drukken kan vervelend worden.
Zul je ook moeten doen in quicksearch

Als je een zoekopdracht gaat verfijnen zijn die opties wel degelijk relevant.
Nee hoor, ik zet gewoon een woordje bij mijn 'searchstring'! Daar heb je geen toeters en bellen voor nodig!
Ja, dus? Het ging erom dat als je gesearched had, waar dan de Quicksearch op komt te staan. Dat hij op Google staat komt dan ook alleen voor bij /find.
Ja en later ging het ook over in topic zoeken en daar staat nou éénmaal 'dit topic' ipv 'google'

Nee, jij niet. Want zoals ik het begrijp wordt in zijn idee de Quicksearch niet in de messagelisting verandert naar geheel GoT als je wat typt...
Maar we hebben het er nu over wat wíj fijn vinden, terwijl het erover zou moeten gaan wat de meerderheid prettig vind. En ik denk dat de
devvers daar maar een besluit over moeten nemen. Ik vind het iig goed zoals het nu is. Jij kennenlijk niet. Maar wat wel belangrijk is, is dat je in een topic over hetzelfde onderwerp blijft discussieren, en niet iemands over een ander onderwerp gaande argumenten gaat betwisten voor / bij een ander standpunt.
edit:
Verder betreur ik de sfeer die in dit topic ontstaan, en het spijt me als ik daar een bijdrage aan heb geleverd

.
Hoezo ik niet, als je nou eens goed oplette;
Wat eigenlijk handig/logisch zou zijn:
Als je zoek met de quicksearch moet de zoekterm sowieso blijven staan. Het zoeken in veld mag automatisch op Google staan. Dat is handig als je verder wilt zoeken dan Got. Als je echter de zoektermen aanpast zou het veldje middels JavaScript automatisch terug moeten springen naar de zoekmethode die je zelf uitgekozen hebt.
Wat snap je hier nou niet aan, zodra ik mijn muis op de quicksearch zet en wat verander dan wil ik daar dus 'GOT' zien staan omdat in mijn geval dit de laatste zoek methode was.
En verders wat doe je eigenlijk moeilijk man, jij doet net of er zwaar offtopic gegaan wordt. TS begint in eerste instantie over de jump naar google, en ik voeg daar aan toe dat ik het irritant vind als je in een topic zit dat daar 'DIT TOPIC' staat ipv 'GOT' . Het gaat hier dus dan nog steeds om die quicksearch die middels dat zgn. javascriptje van djluc veranderd kan/zou moeten worden!!!
Ps:Ik bemoei me verder niet meer met dit topic want ik word schijtziek van dat betweterige gedrag. Het moge nou na 40X te hebben uitgelegd wel duidelijk zijn wat het probleem is en wat eraan gedaan kan worden