Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Als je nou ff kijkt hoe groot dat ding in doorsnede moet zijn....
Is waarschijnlijk 50 of 60 mm.
Dan ga je ff naar www.oc-shop.nl en regel je zo'n "dingetje"
Oke, heb nu deze:
DP5-6H11
En mijn broer kom net met deze thuis:
DP5-6H51
Dit is een hele andere, en het ziet er niet uit als de coolermaster die op de site staat, het is volgens mij een kloon.
DP5-6H11
En mijn broer kom net met deze thuis:
DP5-6H51
Dit is een hele andere, en het ziet er niet uit als de coolermaster die op de site staat, het is volgens mij een kloon.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ja, maar heb al bij dezelfde winkel een nieuwe besteld.Op donderdag 04 januari 2001 22:10 schreef Tweakert het volgende:
En je hoeft dus alleen maar een andere fan derop tezetten??
Russian Blue Neji
Kate Bush
Trouwens die dingen bij de OC-shop, daar valt een coolermaster niet onder.Op donderdag 04 januari 2001 21:52 schreef Tweakert het volgende:
Als je nou ff kijkt hoe groot dat ding in doorsnede moet zijn....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Hoeft toch ook geen coolermaster te zijn??Op donderdag 04 januari 2001 22:13 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Trouwens die dingen bij de OC-shop, daar valt een coolermaster niet onder.
Je kijkt gewoon naar de maten en dan zet je ereen van dezelfde afmetingen op. Simpel lijkt me.
Als er een 60mm fan op past dan zou ik voor een Delta 60 HP gaan (wel een beetje luidruchtig) of evt. MP.
Precies, hoef het dus niet te vertellen, die coolermaster is lekker stil, en ga nog niet overklokken, ja ben ik nou slecht.Op donderdag 04 januari 2001 22:15 schreef Tweakert het volgende:
Als er een 60mm fan op past dan zou ik voor een Delta 60 HP gaan (wel een beetje luidruchtig) of evt. MP.
Russian Blue Neji
Kate Bush
als je persé je heatsink wil houden (
) dan schroef je die koeler toch gewoon van de heatsink af en plaats je hem op je oude heatsink.. dat kan volgens mij makkelijk bij die goedkope coolermasters.. (iig wel bij mij elcheapo coolermaster)
je kan beter gewoon zo'n delta kopen hoor, je zegt zelf dat je NOG niet gaat overclocken, dan laat je hem gewoon op 7 volt lopen, blaast ie nog steeds genoeg, en je kan in de toekomst vooruit wanneer je wel gaat overclocken
Pagina: 1