en als je SSID aanzet ? dan vindt ie em wel ?
Al met network stumbler geprobeerd ? De wifi optie staat aan ? met een andere laptop oid al gescanned ?? enz enz
Al met network stumbler geprobeerd ? De wifi optie staat aan ? met een andere laptop oid al gescanned ?? enz enz
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
SSID ingevuld, geen resultaat. Als ik scan networks doe vind ik 2 netwerken. 1 zonder naam, 1 van de overburen (terwijl ik naast het modem zit).Pim. schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:38:
en als je SSID aanzet ? dan vindt ie em wel ?
Network stumbler nog niet geprobeerd, kan ik zometeen wel eens doen.
EDIT: ook daarmee vind hij mijn netwerk niet.... VAAAAG
PC van mij zus draait wireless zonder problemen en mijn prive laptop ook... vaag!
[ Voor 5% gewijzigd door miel op 04-01-2005 19:48 ]
Als de andere pc het doen ligt het probleem dus bij de laptop
Heeft je adapter wel een ip (of staat DHCP aan) en zo ja, kan je het ip pingen. Ik zou even zeker weten dat de adapter het doet en dan exacte de config van je prive laptop overnemen met alleen een ander ip adres bijv.
Heeft je adapter wel een ip (of staat DHCP aan) en zo ja, kan je het ip pingen. Ik zou even zeker weten dat de adapter het doet en dan exacte de config van je prive laptop overnemen met alleen een ander ip adres bijv.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik kan niet eens een netwerk vinden...... en ik kan wel andere netwerken dan de mijne zien... dus waar het aan ligt... geen idee!Pim. schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:48:
Als de andere pc het doen ligt het probleem dus bij de laptop
de exacte config van mijn laptop kan ik niet overnemen omdat dat een PCMCIA kaart is en geen ingebouwde!
en zelf maar opgelost.... de aanhouder wint... mijn speedtouch had kanaal 13 open staan... dat kan dit notebook blijkbaar niet aan..miel schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 18:15:
[...]
Ik kan niet eens een netwerk vinden...... en ik kan wel andere netwerken dan de mijne zien... dus waar het aan ligt... geen idee!
de exacte config van mijn laptop kan ik niet overnemen omdat dat een PCMCIA kaart is en geen ingebouwde!
dus naar 7 gezet en geen enkel probleem!!!
Pagina: 1