laat ik beginnen met dat ik stom geweest ben.
ik heb 2 harde schijven, c: waar windows en programma's op geinstalleerd staan, d: met data.ik was van plan mn computer opnieuw te gaan installeren, en heb toen op de reset knop gedrukt (windows dus niet correct afgesloten). boeje, ik ging hem toch opnieuw installeren.
maar toen ik windows opnieuw aan het installeren was ging hij een schijfcontrolle uitvoeren. hier vond hij een hoop fouten op d: (oeps!)
nu zijn een groot aantal bestanden en mappen verdwenen
deze zijn veranderd in bestanden van allemaal 32,0kB. of het nu één mp3 bestand was, of een map met daarin een aantal films, allemaal zijn het bestanden van 32kb geworden. ik kan niks met deze bestanden, als ik bij eigenschappen kijk staat er 'bestandstype: Bestand'
is hier een oplossing voor? kan ik mijn data nog terughalen?
groeten, willem
ik heb 2 harde schijven, c: waar windows en programma's op geinstalleerd staan, d: met data.ik was van plan mn computer opnieuw te gaan installeren, en heb toen op de reset knop gedrukt (windows dus niet correct afgesloten). boeje, ik ging hem toch opnieuw installeren.
maar toen ik windows opnieuw aan het installeren was ging hij een schijfcontrolle uitvoeren. hier vond hij een hoop fouten op d: (oeps!)
nu zijn een groot aantal bestanden en mappen verdwenen
is hier een oplossing voor? kan ik mijn data nog terughalen?
groeten, willem