Hallo, ik heb zo juist een PCI fire wire kaartje geinstalleerd. Ik heb het geheel volgens de instructies gedaan en zodra ik m'n comp aanzet zou windows de nieuwe hardware moeten detecteren, maar dat doe ie niet. Ook als ik nieuwe hardware detecteer ziet ie hem niet. Ik heb ook al op de site van de fabrikant gekeken maar heb niks gevonden. Heb ik iets over het hoofd gezien? Of doet de kaart het gewoon niet? Alvast bedankt voor de medewerking Groet Iwijn
Er zat vast wel een CDtje of diskette bij...
Verwijderd
als het merk en type van de kaart geeft kunnen we denk ik heel wat meer
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:05 ]
Probeer hem eens in een ander PCI slot, anders is ie gewoon dood.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
En wat zie je als je bij de aanwezige hardware kijkt
Ik heb me er ook een keer op verkeken, maar het werd bij mij gewoon niet gemeld (wel gedetecteerd). Installatie van drivers en/of andere software bleek totaal niet nodig te zijn.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Al eens geprobeerd het kaartje in een ander PCI slot te droppen ?
Normaal zou windows dit inderdaad automatisch moeten herkennen ( als het 1394.a is ).
Normaal zou windows dit inderdaad automatisch moeten herkennen ( als het 1394.a is ).
de naam Sweex zegt al voldoende, wat een bras is dat altijd.
Ik heb er iig slechte ervaringen mee.
BTW, drivers zouden op cd moeten staan, anders ff downloaden vanaf de site vann Sweex.
Ik heb er iig slechte ervaringen mee.
BTW, drivers zouden op cd moeten staan, anders ff downloaden vanaf de site vann Sweex.
Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE
Je kunt nog proberen in het bios de ESCD (Extended System Configuration Data) te resetten.
Verwijderd
weet niet welke os je hebt maar er staan drivers op de site van sweex voor me en windows 98
http://www.sweex.nl/product.asp?pid=59&s=2
http://www.sweex.nl/product.asp?pid=59&s=2
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:11 ]
Pagina: 1