Toon posts:

[2k3] Bij inlogscherm werkt Ctr+Alt+Del plots niet meer? *

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een Win2003 SBS server met het volgende probleem:

Windows boot netjes tot aan het login scherm en komt met het login schermpje (CTRL ALT DEL)
maar op de een of andere manier reageerd het systeem niet op deze toetsen. Het toetsenbord reageerd wel als je op enter drukt, dus hij ziet het toetsenbord wel. Ik heb al diverse toetsenborden geprobeerd, maar niets mag baten. Heb al zitten googelen en GOT door lopen zoeken, maar ik kan niets vinden hier over.
Wie kan mij hierbij helpen? :D

Verwijderd

Klinkt als taalinstellingen van je toestenbord die verkeerd staan. Deze kan je gelukkig wijzigen in het inlogscherm. Speel eens met die settings.

Verwijderd

Topicstarter
Die toetsen zijn op alle andere talen toch ook hetzelfde? Er is trouwens ook niets aan gewijzigd. Ineens na een reboot niet meer mogelijk. In de veilige modus werkt het trouwens wel. Ik kan helemaal niets met het login scherm alleen als ik op enter druk dan opend ie help omdat dat geselecteerd staat.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:35
Dit klinkt alsof er een virus of iets wat daarop lijkt je logon-box afvangt.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Dat het in veilige modus wel werkt is in dit geval inderdaad geen goed teken :X

Win2003 SBS CTRL ALT DEL login > [2k3] Bij inlogscherm werkt Ctr+Alt+Del plots niet meer? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Misschien staat Start >> settings >> control panel >> Administrative Tools >> Local Security Policy >> Local Security Settings >> Security Options >> Interactive Logon: Do not require CTRL-ALT-DEL fout ingegesteld?

Hier staat het tenminste bij XP. Kan het nu zelf even niet testen en ben niet zeker of dit je probleem oplost.

[ Voor 17% gewijzigd door Neophyte op 04-01-2005 20:02 ]

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet in de policy liggen kloten, dus lijkt mij sterk, maar ik zal het sowieso allemaal even checken.
Pagina: 1